طی مراسمی از آزادگان سرافراز کوهبنان تجلیل شد

امام جمعه کوهبنان: در حقیقت آزادگان اسوه صبر و مقاومت هستند که سال های متمادی از عمر شریف خود را در زندان های رژیم بعث سپری نمودند.

BazgashtParastoha_sz30123_654طی مراسمی که با حضور جمعی از مسئولین، فرماندهان نظامی، ائمه جماعت مساجد، خانوادهای معزز شهیدان – جانبازان و ایثارگران شهرستان کوهبنان که در حسینیه سید الشهدا برگزار گردید از آزادگان این شهرستان تجلیل شد.

 

به گزارش صدای زرند از کوهبنان، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ‘عباس جعفری’، امام جمعه کوهبنان ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز ورود اولین کاروان از آزادگان عزیز به کشور گفت: در حقیقت آزادگان اسوه صبر و مقاومت هستند که سال های متمادی از عمر شریف خود را در زندان های رژیم بعث سپری نمودند.

 

وی ادامه داد: در حالی که رزمندگان دلیر سپاه اسلام که به اسارت دشمن در آمده بودند و در زیر سخت ترین شکنجه ها قرار داشتند اما ایمان، ارادت و انقلابی بودن خود را حفظ کردند و هرگز در برابر شکنجه های دشمنان کوتاه نیامدند.

 

امام جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد: دشمن به هر بهانه ای سعی می کرد آزادگان را زیر سخت ترین شکنجه ها قرار دهد تا بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا نماید چه بسا انسان های وارسته ای که در زندان های رژیم بعث در زیر شکنجه دشمن جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و حاضر نشدند کوچکترین اطلاعلاتی را در اختیار دشمن قرار دهند.

 

در ادامه ‘سرهنگ اکبر کردی’، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در گفتگو با خبر نگار شهرستان بیان داشت: اگر به پرچم سه رنگ و مقدس نظام جمهوری اسلامی نظری بیندازیم هر کدام از رنگ های زیبای آن بیانگر زحمات انسان های از خود گذشته و خداجویی است که در ماندگاری و اقتدار ایران اسلامی نقش بسزایی داشته اند.

 

وی ادامه داد: رنگ سرخ پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان مجاهدت و سرخی خون شهیدان همیشه جاوید است که جان خود را برای حفظ ایران اسلامی و دفاع از حریم ولایت در طبق اخلاص نهادند این جاست که همه ی ما مدیون جان فشانی آنها هستیم و می بایستی با تمام وجود راه و آرمان آنان را حفاظت نماییم و ادامه دهیم.

 

کردی گفت: رنگ سبز پرچم مقدس جمهوری اسلامی نشان از رشادت جانبازان عزیزی دارد که به عنوان شهدای زنده و سند افتخار انقلاب هستند کسانی که با اهدای اعضای بدن خود سبب ماندگاری ایران اسلامی و عزیز شدند.

 

وی تأکید نمود: رنگ سفید پرچم مقدس جمهوری اسلامی نشان از آزادگان سرافراز میهن اسلامی است که سال های متمادی زیر شکنجه بعثیان سختی ها را تحمل کردند تا اسلام و انقلاب اسلامی جاودانه بماند لذا در قبال پرچم مقدس جمهوری اسلامی و رنگ های آن مسئولیت همه ی ما بسیارسنگین است.

 

سرهنگ کردی در پایان یاد آور شد: همه ی ما وظیفه داریم حافظ خون شهیدان، رشادت جانبازان و صبر آزادگان سر فراز باشیم کسانی که با تمام وجود در خدمت رهبر و مقتدای خویش بودند لذا همه ی ما به عنوان حافظان این حریم می بایستی با جان و دل در خدمت ولایت و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم تا انشا الله پرچم مقدس ایران اسلامی به دست توانای رهبر فرزانه و متفکر انقلاب تقدیم صاحب اصلی این نظام حضرت ولی عصر (عج) گردد.

 

لازم به ذکر است در این مراسم ‘جواد شفیعی’ به نمایندگی از آزادگان شهرستان به بیان خاطراتی از دوران اسارت پرداخت و در پایان هدایای از سوی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و مسئول تعلیم و تربیت سپاه کوهبنان به آزادگان تقدیم گردید.

 

 

انتهای پیام/