پیام فرماندار زرند به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن

آزاده سرافراز حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند به مناسبت ۲۶ مردادماه، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیامی را صادر کردند.

آزاده سرافراز، حبیب الله خنجری، فرماندار شهرستان زرند به مناسبت ۲۶ مردادماه، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیامی را صادر کردند.

 

Khanjari

 

به گزارش صدای زرند، متن این پیام به شرح زیر است:

 

 

 

اگر روزی اسراء برگشتند و من نبودم سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود. «امام خمینی (ره)»

 

 
بیست و ششم مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است. موهبتی وصف‌ناپذیر که شادی دل‌های بسیاری را به همراه آورد و غرور و فخر ملی مان را افزود. رسیدند و موج های نشاط و مسرت و سرود ظفر و پیروزی را در جای جای خاک لاله گون وطن منتشر کردند. ایران چراغانی شد و معبرها با گل و گلاب معطر و مزین گردید، اما جانفشانی های بی منت و از خود گذشتگی های دلاورانه، ویژگی انسان‌های بزرگ و پایمردانی است که در دفاع از کیان نظام اسلامی جان بر کف نهادند و رنج و اندوه دوری را صبورانه تاب آوردند.

 
و ما را توان وصف شهیدان و شاهدان نیست تنها می‌دانیم که لحظه لحظه تحمل و صبوری آنان بیت الغزل شیدایی و آزادگی است و گلواژه های زرین کتاب افتخار و شرف. و بی تردید برای ما تاب بیان عظمت کار این مردان خدایی نیست و بیان ما در وصف آزادگانی که مقاومتشان دنیا را به شگفتی وا داشت نارساست.

 
اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی و ادای احترام به ساحت شهدای والامقام و ایثارگران عرصه های ۸ سال دفاع مقدس به روح بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی درود می فرستم و طول عمر ولی امر مسلمین را از درگاه حق تعالی مسالت می نمایم.

 

حبیب الله خنجری – فرماندار شهرستان زرند

 


 

 پی نوشت صدای زرند: جا دارد پایگاه خبری صدای زرند نیز این روز بزرگ را به بزرگ مرد زرندی جناب آقای خنجری، فرماندار شهرستان زرند که از آزادگان سرافراز شهرستان زرند می باشند و به تمامی آزادگان به ویژه آزادگان شهرستان زرند تبریک عرض کند و باید همیشه این باور را در درون خود داشته باشیم که آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری بزرگمردانی چون شما است که با تأسی از مکتب اهل بیت (ع) جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با جانفشانی ایران اسلامی را از توطئه دشمنان محفوظ نگهداشتند.

 

انتهای پیام/