۲ شهید گمنام در کوهبنان تشییع می‌شوند

عصر شنبه ۱۷ مرداد ماه جاری ۲ شهید گمنام در کوهبنان تشییع می‌شوند.

عصر شنبه ۱۷ مرداد ماه جاری ۲ شهید گمنام در کوهبنان تشییع می‌شوند.

 

Shahid-Gomnam

 

به گزارش صدای زرند از کوهبنان، جلسه هماهنگی تشییع دو شهید گمنام در کوهبنان با حضور فرماندار، امام جمعه، فرماندهان نظامی، انتظامی و اعضای ستاد یادواره شهدای شهرستان صبح امروز در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

 
در ابتدای این جلسه محمدرضا مهدلو فرماندار کوهبنان گفت: با استناد به آیات و روایات خداوند جایگاهی ویژه و برتر را به شهدا عنایت کرده است، کسی که در نزد پروردگار از بهترین نعمت‌ها متنعم و در نهایت از مقام شفاعت برخوردار می‌شود.

 
وی ادامه داد: حضور شهیدان در هر خطه می‌تواند موجب نزول برکت فراوان و بیمه شدن آن خطه شود، لذا مردم کوهبنان باید به خود ببالند که خداوند توفیقی بس عظیم به آنان عنایت کرده تا بتوانند بار دیگر با شهدا درد دل کنند و آنان را که آبرومند درگاه الهی هستند به عنوان واسطه فیض قرار دهند.

 
فرماندار کوهبنان یادآور شد: یکی از اهداف دشمن فاصله انداختن بین نسل حاضر و آرمان‌های بلند شهیدان و امام شهیدان است، لذا برماست که وصیتنامه شهیدان را با جان و دل مطالعه کنیم و آن را به عنوان منشور زندگی خویش قرار دهیم و اگر چنین شد و وصیتنامه شهیدان را اجرا کردیم دشمن هرگز در کارش موفق نمی‌شود.

 
وی تاکید کرد: باید رفتار، گفتار و کردار ما مطابق با سیره و سیرت شهیدان باشد و اگر چنین شد، زمینه سعادت ما در دنیا رقم می‌خورد و هم فردای قیامت در پیشگاه شهیدان شرمنده نیستیم، چرا که آنان به خاطر حفظ اسلام، انقلاب اسلامی و دفاع از ولایت و رهبری عارفانه به سوی حضرت حق شتافتند.

 
انتهای پیام/