زرند میزبان شهدای غواص خواهد بود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این باره گفت: بیستم مرداد همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ۲۱ شهید از راه زمینی و از دو مسیر انار، شهربابک، بردسیر، کرمان و انار، رفسنجان، زرند، کرمان تشییع می شوند.

آغوش کرمانیان روز سه شنبه بیستم مرداد ماوی آرام گرفتن ۲۱ کبوتر خونین بال دفاع مقدس می شود.

 

زرند میزبان شهدای غواص خواهد بود

 

به گزارش صدای زرند، محمدرضا حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این باره گفت: بیستم مرداد همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ۲۱ شهید از راه زمینی و از دو مسیر انار، شهربابک، بردسیر، کرمان و انار، رفسنجان، زرند، کرمان تشییع می شوند.

 
محمدرضا حسنی سعدی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ۱۱ تن از این شهدا که جزء شهدای غواص عملیات کربلای چهار هستند شناسایی شده اند.

 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: سه شهید تیپ فاطمیون از شهدای حرم نیز قرار است بزودی وارد استان شوند.

 
وی ادامه داد: تشییع همزمان ۲۱ شهید و شهدای تیپ فاطمیون پیشنهاد داده شده است.

 
چندی پیش پیکر مطهر ۲۷۰ شهید دفاع مقدس از طریق مرز شلمچه به میهن اسلامی انتقال یافت که این شهدا با تلاش کمیته جستجوی مفقودین در عملیات تفحص در جنوب عراق فاو، ابوفلوس، شلمچه، مجنون و زبیدات کشف شدند.

 
از این تعداد ۱۷۵ نفر شهدای غواص بودند که اجساد مطهر آنان با دستان بسته در یک گور دسته جمعی در منطقه ابوفلوس عراق کشف شد.

 
پیکرهای پاک ۲۷۰ شهید تفحص شده دوران دفاع مقدس روز سه شنبه ۲۶ خرداد امسال با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم در میدان بهارستان تهران به سمت معراج شهدا تشییع شد.

 

انتهای پیام/