در نشست اصلاح‌طلبان کرمان درباره کاندیداتوری کدام چهره‌های سیاسی گفت‌وگو صورت گرفت؟

گزارشی اینستاگرامی از نشست اصلاح‌طلبان کرمان.

Eslahat_SZ_56000001به گزارش صـدای زرنـد، به نقل از گفتار نو، محمدرضا نژادحیدری روزنامه‌نگار و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در اینستاگرام خود نوشت:

            

چند شب قبل نشست صمیمانه اى با حضور برخى چهره هاى اصلاح طلب استان برگزار شد.

            

از هر درى سخنى بود . پیشنهاد شد جلسات شوراى عالى انتخابات که یازده عضو از ۲۵ عضو ان در اسفند ماه گذشته با راى مستقیم اصلاح طلبان استان انتخاب شدند جلسات خود را مستمرا تشکیل دهد. چهار عضو این شورا را نمایندگان اصلاح طلب ادوار مختلف مجلس تشکیل مى دهند. ده عضو هم از سوى اصلاح طلبان حوزه هاى انتخابیه انتخاب مى شوند و به این شورا راه پیدا مى کنند. یعنى هر حوزه انتخابیه به تعداد نامزدهاى خود در شورا نماینده دارد. این شورا وظیفه اش حفظ وحدت در درون جریان اصلاحات است. 

            

در حاشیه جلسه اشاره اى کردم به لزوم انتخاب گزینه هاى حوزه کرمان و راور و اینکه فرصت تصمیم گیرى در حال گذر است. در خصوص برخى افراد بحث شد از جمله کسانى که در خصوص انها بحث و گفت وگو گرفت؛ عبارتند از اقایان مصطفى موذن زاده نماینده مردم کرمان در مجلس سوم، دکتر سیدحسن خوشرو، مهندس محمدعلى کریمى، محمد فرشاد، محمدتقى بختیارى، احمد حسن زاده، و خانم دکتر ناهید افتخارى.

            

قرار شد این “پیشنهادها” به کمیته هاى مربوط ارجاع داده شود و شوراى هماهنگى از همه افراد و گروه ها براى نامزدهاى کرمان نظرخواهى کند و پس از ان با راى مجمع اصلاح طلبان کرمان و راور نامزدهاى این حوزه مشخص شود.

 
انتهای پیام/