پرهیز از تخریب‌های ناجوانمردانه از مصادیق انتخابات سالم است

یک نماینده اصولگرای مجلس معتقد است اگر از بداخلاقی‌ها و تهمت زدن‌های بی‌مورد در ایام انتخابات پرهیز شود قطعا انتخابات خوب و سالمی خواهیم داشت.

یک نماینده اصولگرای مجلس معتقد است اگر از بداخلاقی‌ها و تهمت زدن‌های بی‌مورد در ایام انتخابات پرهیز شود قطعا انتخابات خوب و سالمی خواهیم داشت.

 

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس

 

به گزارش صدای زرند، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تاکید بر رعایت قانون در برگزاری انتخابات اظهار کرد: هم هیات‌های اجرایی و نظارت و هم کاندیداها و طرفداران آنها می بایست رعایت قانون را در راس کارهای خود قرار دهند و اگر قانون توسط این افراد رعایت شود به نظر می‌رسد که انتخابات خوبی خواهیم داشت.

 

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ پرهیز از بداخلاقی‌ها، تهمت زدن‌ها، تخریب‌های ناجوانمردانه، دروغ گفتن و وعده دادن‌های بیخودی به مردم از مواردی است که در دوران انتخابات معمولا اتفاق می‌افتد و اگر این موارد رخ ندهد انتخابات به خوبی برگزار خواهد شد.

 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مراقبت کردن از هزینه‌های آنچنانی در زمان انتخابات از موارد دارای اهمیت است اظهار کرد: احساس مسئولیت و مشارکت در انتخابات چه توسط کاندیداها و چه توسط مردم که رای دهندگان اصلی هستند می‌تواند در این دوران تاثیر بسزایی داشته باشد.

 
وی تاکید کرد:‌در واقع اگر مردم و کاندیداها و مسئولین احساس مسئولیت و مشارکت داشته باشند تا انتخابات سالمی برگزار شود یقین دارم که می‌توانیم انتخابات را به خوبی مدیریت کنیم.

 

انتهای پیام/