آخرین اخبار نقل و انتقالات باشگاه مس کرمان

امضای قرارداد در باشگاه مس کرمان آغاز شد و طی دیروز و امروز، تیم مس کرمان با هفت بازیکن به طور رسمی قرارداد خود را امضا کرد.

امضای قرارداد در باشگاه مس کرمان آغاز شد و طی دیروز و امروز، تیم مس کرمان با هفت بازیکن به طور رسمی قرارداد خود را امضا کرد.

 

مس رفسنجان و مس کرمان

 

به گزارش صدای زرند به نقل از ایسنا، علی یونسی مهاجم خوب تیم مس کرمان که در نیم فصل دوم فصل گذشته به مس آمد و بازی‌های فوق‌العاده موثری نیز برای این تیم انجام داد، اولین بازیکنی بود که قرارداد خود را با تیم مس به طور رسمی تمدید کرد تا در فصل آینده نیز در خط حمله‌ی مس بازی کند.

 
همچنین “بهنام داداش‌وند” دفاع چپ تیم مس کرمان نیز که در نیم فصل دوم بازی‌های لیگ قبل به مس اضافه شد نیز قرارداد خود را با تیم مس تمدید کرد تا خیال کرمانی‌ها از سمت چپ خط دفاعی تیم خود راحت باشد. با توجه به کمبود دفاع چپ در فوتبال ایران، حفظ داداش‌وند در تیم مس یک اتفاق بسیار خوب محسوب می‌شود.

 
به گزارش سایت باشگاه مس کرمان، “کوروش ملکی” یکی از بهترین دروازه‌بانان فصل گذشته‌ی لیگ دسته اول نیز با امضای قراردادی به تیم مس کرمان اضافه شد تا در فصل آتی پیراهن این تیم را بر تن کند. ملکی فصل قبل در تیم نیروی‌زمینی ۱۳ کلین‌شیت انجام داد و سه پنالتی نیز دفع کرد تا عملکرد عالی از خود بر جای بگذارد. با وجود اینکه نیروی زمینی به لیگ دو سقوط کرد اما این تیم با درخشش ملکی در عین ناباوری بهترین خط دفاع لیگ یک قبل در فصل گذشته را از آن خود کرد.

 
تیم مس در پست هافبک بازیساز نیز یک بازیکن به مجموعه‌ی خود اضافه کرد و با “میلاد روزبهانی” به طور رسمی قرارداد امضا کرد. در حالی که تیم‌های زیادی در لیگ یک به دنبال جذب این بازیکن فصل قبل نیروی‌زمینی بودند، روزبهانی به تیم مس کرمان اضافه شد تا راه برادر خود در فصل گذشته را در انتخاب تیم مس در پیش بگیرد. میلاد روزبهانی فصل قبل در اکثر گل‌های زده‌ی تیم خود نقش داشت و یکی از بهترین هافبک‌های بازیساز در لیگ یک ایران محسوب می‌شد. این پست نیز یکی از قسمت‌های مهم محسوب می‌شود که تیم مس در جذب مهره برای آن به سرعت اقدام کرد. شادابی و انگیزه‌های بالای او در تیم مس این فصل تاثیرات مثبت خود را در زمین بازی نشان خواهد داد.

 
“عباس کاظمیان” دفاع راست فصل قبل مس رفسنجان نیز با امضای قراردادی در این فصل پیراهن مس کرمان را بر تن خواهد کرد. بسیاری از گل‌ها و حرکات تهاجمی مس رفسنجان در فصل قبل از سمت این بازیکن تدارک دیده می‌شد و برای همین بود که بگوویچ یکی از مغزهای متفکر تیم فصل قبل خود را به تیم جدیدش یعنی مس کرمان اضافه کرد.

 
فصل گذشته بازیکنی در میانه زمین مس رفسنجان بازی می کرد که پیش از این در دو مس دیگر یعنی کرمان و سرچشمه نیز بازی کرده بود. “علی مرزبان” هافبک دفاعی تیم مس رفسنجان باردیگر به مس کرمان آمد تا همچنان زیر نظر بگوویچ بازی های خوب فصل قبل خود را انجام دهد. مرزبان در فصل قبل به غیر از یک بازی در تمامی بازی های مس رفسنجان حاضر بود و در اکثر مسابقات نیز یکی از بهترین بازیکنان زمین بود.

 
“حسین قهارپور” مهاجم تیم پارسه تهران دیگر بازیکن جذبی تیم مس کرمان است. او که در فصل گذشته ۳ گل و ۶ پاس گل را در عملکرد خود ثبت کرد، به عنوان یک مهاجم تیز و موقعیت‌شناس، فصل آتی را در خط حمله‌ی مس بازی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/