تا عید فطر آب آشامیدنی وارد شبکه آبرسانی سیریز خواهد شد / مردم سیریز تا سال ۹۵ از نعمت گاز برخوردار خواهند شد

دکتر امیری ضمن بررسی مشکلات مربوط به دهستان سیریز و بیان توضیحاتی در مورد پروژه آسفالت جاده یزدان آباد به سیریز و آب آشامیدنی، از طرح گازرسانی به سیریز صحبت نمود و افزود: تا قبل از سال ۹۵ این طرح شروع به کار می کند و مردم سیریز تا سال ۹۵ از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

دکتر حسین امیری، نماینده مردم زرند و کوهبنان به همراه حبیب الله خنجری، فرماندار شهرستان زرند، از پروژه ی آسفالت جاده یزدان آباد به سیریز و پروژه ی آب آشامیدنی سیریز بازدید کردند.

          

sd df 540065200200

 

به گزارش صدای زرند از سیریز، دکتر حسین امیری به همراه حبیب الله خنجری از پروژه ی روکش آسفالت جاده ی یزدان آباد – سیریز بازدید نمودن تا از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه قرارگیرد.

          

جناب دکتر امیری در حاشیه بازدید از این پروژه اظهار داشت: این طرح از یزدان آباد تا سیریز ادامه خواهد داشت و به امید خدا تا پایان شهریور به طور کامل مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

          

وی ضمن بیان ضرورت احداث جاده کوهبنان به سیریز و جاده نوق به سیریز، اظهار داشت: بودجه اجرایی پروژه آسفالت جاده یزدان آباد به سیریز تنها تا چهارراه سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) در مسیر یزدان آباد و سیریز بوده است اما خوشبختانه با پیگیری های انجام شده تا سیریز ادامه خواهد داشت و همچنین از صبحت کرده شد.

          

دکتر امیری همچنین از طرح آب آشامیدنی سیزیز نیز بازدید کردن و در این بازدید گفت: دلیل تاخیر در اجرایی شدن این پروژه مشکل موجود در تامین برق چاه بوده است که امیدواریم تا عید فطر به یاری خداوند آب آشامیدنی وارد شبکه آبرسانی سیریز شود.

 

وی گفت: خوشبختانه کلیه لوازم و تجهیزات چاه آب مورد نظر نظیر تابلوی برق و لوله های آب کشی خریداری شده است و امیدواریم ظرف مدت یک هفته آینده مشکل آب این دهستان نیز برطرف شود.

sd_df_540065200202

 

همچنین در جلسه ای که با حضور دکتر حسین امیری، جبیب الله خنجری، حاج عباس حسن زاده، معاون محترم جهاد نصر کرمان و حجت الاسلام والمسلمین مهدی جعفری و اعضای شوراهای اسلامی سیریز در محل دهیاری این دهستان برگزار شد.

 

فرماندار زرند در ابتدای این نشست به ارائه گزارش از فعالیت های انجام گرفته در این روستا پرداخت و افزود: طرح آسفالت مسیر زرند – سیریز در حال انجام می باشد و با برگزاری جلسات متعدد با مدیر کل راه و شهرسازی و پیمانکار این طرح  مقرر شد تا شهریور ماه این پروژه به اتمام برسد و مردم روستای سنگ از راه آسفالته مناسبی برخوردار شوند.

 

همچنین دکتر امیری ضمن بررسی مشکلات مربوط به دهستان سیریز و بیان توضیحاتی در مورد پروژه آسفالت جاده یزدان آباد به سیریز و آب آشامیدنی، از طرح گازرسانی به سیریز صحبت نمود و افزود: تا قبل از سال ۹۵ این طرح شروع به کار می کند و مردم سیریز تا سال ۹۵ از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

          

همچنین در این جلسه قول پیگیری، بهسازی و اجرای طرح هادی منطقه سیریز و اسفالت شدن برخی از خیابان های آن از سوی مسئولین داد شد.

          

          
 

انتهای پیام/