هر روز از جایی یک عارضه‌ای بروز می کند!/قوه قضائیه بحث «دکل نفتی گمشده» را برای ملت شفاف سازی کند

بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت، به عنوان بالاترین مقام مرتبط با موضوع، در دوم تیرماه امسال با تایید مفقود شدن دکل نفتی در دولت احمدی‌نژاد، گفت: «با پیگیری و شکایت، پرونده‌ای در خصوص موضوع مفقود شدن دکل نفتی در دولت گذشته تشکیل شده است.»

اعلام خبر گم شدن دکل نفتی در دوران دولت گذشته، موجی ازحیرت و شگفتی را در رسانه‌‌ها و شبکه‌‌های اجتماعی ایجاد کرد. بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت، به عنوان بالاترین مقام مرتبط با موضوع، در دوم تیرماه امسال با تایید مفقود شدن دکل نفتی در دولت احمدی‌نژاد، گفت: «با پیگیری و شکایت، پرونده‌ای در خصوص موضوع مفقود شدن دکل نفتی در دولت گذشته تشکیل شده است.»

 

Dr.Amiri

 

به گزارش صـدای زرنـد، در همین خصوص دکتر حسین امیری سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایسنا با تایید این خبر اظهار کرد: هنوز ما هیچ گزارش رسمی دراین باره در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نداشته ایم که به عنوان سخنگو بتوانم دراین باره اظهار نظر کنم.

 
وی افزود: اما این هم یکی از نارسایی های اداری و بی نظمی های مالی بود که در دولت قبل داشتیم که تصمیمات فی البداهه و بدون کارشناسی اتخاذ می شد و در حال حاضر هر روز از جایی یک عارضه ای بروز می کند، گاهی در سیستم بانکی، گاهی در سیستم اقتصادی و اکنون هم بحث دکل نفتی.

 
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا آنجا که بنده می دانم، متاسفانه ظاهرا بحث دکل نفتی صحت دارد و دکلی که خریداری شده، اصلا وارد کشور نشده است.

 
نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دستگاه های نظارتی که اخیرا متوجه این موضوع و نسبت به آن حساس شده و سازمان بازرسی کل کشور مسئله را بررسی و گزارش را به قوه قضائیه ارائه داده اند.

 
وی با بیان اشاره به ارسال پرونده «دکل گمشده نفتی» به قوه قضاییه اظهار کرد: البته رسانه ها دو مورد علاوه بر این دکل را اشاره می کنند که امیدواریم حقیقت نداشته باشد و انتظار داریم قوه قضائیه بحث دکل نفتی را بررسی، با خاطیان برخورد و برای ملت شفاف سازی کند.

 

انتهای پیام/