طرح آموزش حرفه ای بسکتبال در شهرستان زرند در آینده نزدیک

محمدرضا اسلامی قهرمان بسکتبال کشور و عضو سابق تیم ملی ایران گفت: به زودی طرح آموزش حرفه ای بسکتبال در شهرستان زرند آغاز خواهد شد.

محمدرضا اسلامی قهرمان بسکتبال کشور و عضو سابق تیم ملی ایران در جلسه شورای ورزش شهرستان زرند گفت: به زودی طرح آموزش حرفه ای بسکتبال در شهرستان زرند آغاز خواهد شد.

 

shora-varzesh-zarand_2

 

به گزارش صـدای زرنـد، با حضور علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، سلطانی رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مدیران و مسئولین ادارات، دستگاه های اجرایی و کارخانجات، شورای ورزش شهرستان زرند تشکیل شد.

 
علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند در ابتدا خواستار اهتمام بیشتر مسئولین ادارات شهرستان به امر ورزش شد و تصریح کرد: شهرستان زرند یکی از شهرستان های است که دارای پتانسیل های مناسبی در خصوص ورزش می باشد.

 
ایشان ورزش را به عنوان تنها سلاح باز دارنده ناهنجاری های اجتماعی عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی صحیح، اصولی و توجه بیشتر به اوقات فراغت جوانان می تواند راهکار مناسبی برای مقابله با اعتیاد و ناهنجاری های اجتماعی باشد.

 
در ادامه مسئول هیئت زورخانه ای شهرستان زرند نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این هیئت، آمادگی برگزاری مسابقات استانی زورخانه ای را به میزبانی شهرستان زرند اعلام نمود.

 

shora-varzesh-zarand_

 
محمدرضا اسلامی قهرمان بسکتبال کشور و عضو سابق تیم ملی نیز ضمن تقدیر از توجه مسئولین شهرستان به  امر ورزش گفت: یکی از مشکلات شهرستان زرند کمبود سالن های ورزشی مناسب می باشد که امیدواریم با همکاری مسئولین و  جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی  احداث سالن ها ورزشی با استاندارهای بین المللی در دستور کار قرار گیرد.

 
وی اظهار داشت: با همکاری ادارات ذیربط به زودی طرح آموزش حرفه ای بسکتبال در شهرستان زرند آغاز خواهد شد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حضور جوانان زرندی در تیم های مطرح کشور و دنیا باشیم.

 
سلطانی رئیس اداره ورزش و جوانان زرند نیز ضمن ارائه عملکرد اداره ورزش و جوانان از آغاز طرح استعداد یابی ورزشی در شهرستان زرند در شهریور ماه خبر داد.

 

انتهای پیام/