ستاد احیا امر به معروف زرند از ستادهای برتر استان در اجرای این فریضه است

مسئول تذکر لسانی ستاد احیا امر به معروف استان کرمان گفت: ستاد احیا امر به معروف شهرستان زرند جز ستادهای برتر استان در اجرای این فریضه الهی است.

مسئول تذکر لسانی ستاد احیا امر به معروف استان کرمان گفت: ستاد احیا امر به معروف شهرستان زرند جز ستادهای برتر استان در اجرای این فریضه الهی است.

 

amre-be-marof

 

به گزارش صدای زرند، علی شجاع حیدری مسئول تذکر لسانی ستاد احیا امر به معروف استان کرمان با تأکید بر اینکه انجام امر به معروف و نهی از منکر مراتبی دارد از تمام دستگاههای فرهنگی و متولیان و مسئولان مربوطه خواست به صورت جدی و پیگیر به احیای امر به معروف و نهی از منکر و آموزش و ترویج امر به معروف با زبان مناسب و روی خوش بپردازند.

 
وی تصریح کرد: این مقوله برای همه مردم مهم و ضروری بوده و باید با آموزش صحیح و احساس مسئولیت در راستای تحقق این امر مهم گام بردارند.

 
وی افزود:خوشبختانه ستاد احیا شهرستان زرندبا توجه به عملکرد بسیار خوب خود از ستادهای برتر استان است .

 
وی اضافه کرد:انتظار میرود تمامی مسئولین ادارات فریضه امر به معروف و نهی از منکر را درادارات به نحو احسن اجرا نمایند تا بتوانیم شاهد جامعه ای سالم و با فضیلت اخلاقی باشیم.

 
سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب زرند نیز در این نشست گفت:بی توجهی و مهجور ماندن این فریضه الهی موجب افزایش آسیب های اجتماعی و کم رنگ شدن ارزش ها می شود.

 
وی افرود :باید ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فرهنگسازی شود و تنها ترویج این امر وظیفه روحانیت نیست بلکه همه ی اقشار به نوبه ی خود در تحقق این امر مهم رسالت سنگینی بر دوش دارند.

 
انتهای پیام/