لحظه شماری جهانیان برای حمایت دوباره از آزادی قدس

روزه داران ایرانی همگام با سایر مسلمانان و آزادی خواهان جهان فردا جمعه یک بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان می دهند.

روزه داران ایرانی همگام با سایر مسلمانان و آزادی خواهان جهان فردا جمعه یک بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان می دهند.

 

 

قدس، قبله نخستین مسلمانان جهان

 

به گزارش صدای زرند، قدس، قبله نخستین مسلمانان جهان، سرزمین اصلی و موطن هزاران آواره مسلمان فلسطینی است که استکبار جهانی ‏توسط صهیونیسم جنایتکار از سال ۱۹۴۸ آن سرزمین را از دست ساکنانش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهای اشغالگر ‏قرار داد.

 

 

این توطئه از همان اولین سال های اجرا با مقاومت مردم مسلمان فلسطین و اعتراض مسلمانان و انسان های ‏آزاده و بیدار دل جهان مواجه شد و به شکل مبارزات پیگیر و سیاسی – نظامی، چهره خود را نشان داد.‏

 

 

ملت مسلمان ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مساله آزاد سازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را ‏سرلوحه آرمان های خود قرار داد و هر ساله فریاد حمایت از ملت مظلوم فلسطین را سر می دهند.

 

 

راهپیمایی روز جهانی قدس همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود که امسال به دلیل احتمال مصادف شدن عید سعید فطر با جمعه بیست و ششم تیرماه، راهپیمایی این روز یک هفته زودتر ۱۹ تیرماه برگزار می شود.

 

 

مسلمانان روزه دار در سراسر دنیا، خود را آماده می کنند تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در دفاع از آرمان فلسطین، راهپیمایی برگزار کنند.

 

 

راهپیمایی که با ابتکار امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی، سال هاست به کابوس سران رژیم اشغالگر قدس تبدیل شده است. تمامی این ها در حالی است که نقطه ثقل و کانونی این راهپیمایی در ایران است.

 

 

امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ۱۶ مرداد ماه سال ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین روز جهانی قدس نامیدند و هر سال در این روز تجمعات گسترده ای در سراسر جهان برگزار می شود.

 

 

روز جهانی قدس میراث ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تجلی همبستگی ملی است و گرامیـداشت این روز بزرگ موجب سست و لرزان شدن پایه های استکبار جهانـی خواهد شد.

 

 

روز قدس روز دفاع از مستضعفان جهان، روز فریاد حمایت از مستضعفین و روز ذلت و خواری استکبار و بی محتوا شدن صهیونیست ها است. آزاد سازی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین، نماد آرمان خواهی مبتنی بر تعلیمات الهی و قرآنی مسلمانان جهان است.

 

 

مردم مظلوم غزه هم اکنون چشم به یاری دیگر مسلمانان در سراسر جهان دوخته اند که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت اعلام انزجار از نسل کشی در سرزمین های اسلامی است.

 

 

روز قدس روزی است است که تمامی آزادی خواهان جهان آرزوی قلبی خود را که همانا آزادی قدس شریف و مردم سرزمین فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی است، فریاد خواهند زد.

 

 

به واقع روز قدس، روز مقابله و اعتراض به رفتارهای ضدبشری، ضد انسانی و نسل کشی اسرائیل غاصب در سرزمین فلسطین است.

 

 

امروز جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت مسلمان است و نام گذاری هوشمندانه این روز از سوی حضرت امام خمینی (ره) می تواند چراغ هدایتی برای اتحاد امروز مسلمین باشد.

 

 

حضور در راهپیمایی روز قدس ابراز همدردی و همراهی با ملت مظلوم فلسطین است که این نمایش وحدت آفرین موجبات تقویت وحدت امت اسلام و تضعیف پایه های نظام سلطه و رژیم منحوس اسراییل را در منطقه فراهم خواهد کرد.

 

 

راهپیمایی روز جهانی قدس با نزدیک کردن دل های همه مسلمانان به یکدیگر نماد وحدت و یکپارچکی امت اسلامی علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

 

 

روز قدس فرصتی دوباره برای ملت مسلمان ایران و همه آزادیخواهان جهان است که جلوه ای باشکوه از وحدت و همدلی خود در برابر جبهه کفر و الحاد جهانی به نمایش بگذارند.

 

 

روز قدس به عنوان برترین نماد استکبارستیزی و ابزار نرم قدرت جهان اسلام هر سال با پیام ظلم ستیزی و انزجار از زیاده خواهی مستکبران و مستبدان برگزار می شود.

 

 

حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان گفتمان اصلی جهان اسلام به بهترین شکل در روز جهانی قدس متجلی می شود که نمایشی از بیداری اسلامی جهان در برابر ظلم و استکبار است.

 

انتهای پیام/