پنجمین شهردارِ منتخبِ شورای اسلامی شهر زرند نیز معرفی شد!!

با خبر شدیم که در جلسه روز پنج شنبه شورای اسلامی شهر زرند، حاج مهدی برهانی نژاد، عضو شورای اسلامی شهر زرند با رای اعضای این شورا به عنوان شهردار زرند به فرمانداری معرفی شده اند و در حال حاضر منتظر طی شدن روند اداری این انتخاب هستند.

BorhaniNejad_df35056501مهمترین دغدغه شورای اسلامی شهر زرند بعد از گذشت بیش از دو سال از شروع به کار این شورا انتخاب شهرداری مناسب برای شهر زرند است که متاسفانه در انتخاب های قبلی یا اعضای شورا بعد از چند ماه از انتخاب خود پشیمان شده اند و شهردار را استیضاح نموده اند و یا به دلایلی منتخب این شورا توسط استانداری تایید نشده اند.

              

به گزارش صدای زرند، بر طبق گزارشاتی که تاکنون به صورت پیدا و پنهان از سوی شورای شهر زرند به دست ما رسیده است پنجمین منتخبِ شورای شهر زرند نیز بعد از عدم تایید نهایی رضا یزدانپناه، سرپرست فعلی شهرداری زرند، به عنوان شهردار، به استانداری کرمان معرفی شد.

              

با خبر شدیم که در جلسه روز پنج شنبه گذشته شورای اسلامی شهر زرند، حاج مهدی برهانی نژاد، عضو شورای اسلامی شهر زرند با رای اعضای این شورا به عنوان شهردار زرند به فرمانداری معرفی شد است و در حال حاضر منتظر طی شدن روند اداری این انتخاب هستند. در صورت معرفی شدن ایشان به عنوان شهردار زرند ایشان باید از سمت خود در شورای اسلامی شهر زرند استعفاء داده و دومین علی البدل شورای اسلامی شهر زرند یعنی مهندس علی نگاریزاده به جای ایشان وارد شورای خواهند شد.

              

شورای اسلامی شهر زرند در مهمترین انتخاب خود که به سرانجام رسیده بود، با بی اعتمادی به مدیریت مهندس عربنژاد، شهردار سابق زرند ایشان را استیضاح نمود و بعد از ایشان مسئولیت شهرداری زرند تحت سرپرستی رضا یزدانپناه قرار داشته است. اما آیا اگر مراحل انتصاب منتخب کنونی شورای اسلامی شهر نهایی شود و حاج مهدی برهانی نژاد به عنوان شهردار زرند معرفی شود اعضای شورای اسلامی زرند تا آخر و با تمام وجود پشت ایشان خواهند بود؟؟!!

              

طبق گفته بسیاری از افراد متاسفانه در دو سال گذشته یکی از بزرگترین مشکلات شهرداری زرند اختلاف سلیقگی بین اعضای شورای اسلامی این شهر و شهردار بوده است که شهرداری زرند را با وجود تمامی مشکلات مالی و مدیریتی با چالش های زیادی همراه ساخته است. اما آیا این بار و با انتخاب فردی از دل شورای اسلامی این شهر که در انتخابات سال ۹۲ نیز به عنوان منتخب اول مردم وارد این شورا شده است، شورای اسلامی شهر باز روند همیشگی کج سلیقگی را پیش خواهد کشید؟؟ آیا استیضاح به سراغ منتخب اول مردم شریف زرند نیز خواهد آمد؟؟!!

              

لازم به ذکر است که مهدی برهانی نژاد، متولد ۱۳۵۳ و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس زمین شناسی می باشد که سوابق اجرایی زیادی از جمله عضویت در شورای اسلامی شهر زرند، ریاست شورای اسلامی شهرستان زرند، مشاور جوان فرماندار، رئیس هیئت بسکتبال شهرستان زرند، عضویت در هیئت مدیره و نائب رئیس شرکت های زیارتی استان کرمان و مدیریت آژانس مسافربری مشعر به عنوان منتخب ایران گردی در سال ۷۹ در استان را در پرونده کاری خود دارند.

              

به گفته بسیاری از افراد اوج فعالیت کاری ایشان در خانه جوان شهرستان زرند بوده است که ایشان موفق شدند با مدیریت و برنامه ریزی بسیار خوب، فعالیت های فرهنگی نظیر برگزاری جشن هایی با حضور بیش از هزار جوان برگزار کنند. وی همچنین در این دوره با توجه ویژه به ورزش، موفق شدند مسابقات فوتسال شهرستان زرند را با رکورد تکرار نشدنی حضور ۷۶ تیم در این مسابقات برگزار نمایند.

              

ضمن تبریک به شورای شهر برای انتخاب شایسته حاج مهدی برهانی نژاد و تبریک خاص به جناب آقای برهانی نژاد، و با آرزوی نهایی شدن حکم ایشان برای وی آرزوی توفیق و سربلندی در این سمت و تمامی مراحل زندگیشان را داریم.

              

              

انتهای پیام/