طرح «صیانت از حقوق هسته‌ای» جلوی زیاده خواهی طرف مقابل را می‌گیرد/ به دنیا ثابت کرده که می‌خواهیم تعامل کنیم

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح «صیانت از حقوق هسته‌ای» یک چهارچوب قانونی برای مذاکرات مشخص شد و همچنین مسائلی مطرح شده که بتواند جلوی زیاده خواهی طرف مقابل را بگیرد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح «صیانت از حقوق هسته‌ای» یک چهارچوب قانونی برای مذاکرات مشخص شد و همچنین مسائلی مطرح شده که بتواند جلوی زیاده خواهی طرف مقابل را بگیرد.

 

HosseinAmiri

 

به گزارش صدای زرند، دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایسنا منطقه کویر، درباره دور پایانی مذاکرات ایران با ۱+۵ اظهار کرد: مذاکرات هسته ای یک مذاکره عادی نیست، بلکه نبرد دیپلماسی نابرابری بین کشور ما و چند کشور دیگر است که باعث شده است این مذاکرات منافع ملی را تحت تاثیر قرار می دهد.

 
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری بارها و بارها از تیم مذاکره کننده کشورمان حمایت کرده و آنها را امین و شجاع نامیدند که در چهارچوب مصوبات نظام کار می کنند.

 
امیری تصریح کرد: بحثی که رهبر معظم انقلاب درباره شروع مذاکرات دور جدید اعلام کردند به معنی این است که ایشان و شورای عالی امنیت ملی اشراف کامل بر روند مذاکرات دارند و تیم مذاکره کننده با امانت داری کار را دنبال می کند.

 
نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در طرحی که مجلس درباره حفظ حقوق هسته ای کشور به تصویب رساند، در جاهای مختلف بیان شده که مصوبات شورای عالی امنیت ملی باید رعایت شود.

 
وی افزود: در طرح «صیانت از حقوق هسته‌ای» یک چهارچوب قانونی برای مذاکرات مشخص شد و همچنین مسائلی مطرح شده که بتواند جلوی زیاده خواهی طرف مقابل را بگیرد.

 
امیری تصریح کرد: انشاءالله همصدایی و همزبانی که در ارگان های متعد نظام در این خصوص ایجاد شده کمک خواهد کرد که کشورمان در مذاکرات به نتیجه مطلوب برسد و اگر نتیجه نداد، ما نیت خود را به دنیا ثابت کرده و گفته ایم که می خواهیم تعامل کنیم.

 
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره روند کنونی مذاکرات بیان کرد: براساس آنچه که طی روزهای گذشته در رسانه ها از قول نمایندگان کشورهای مختلف مطرح می شود، امیدواریم به نتیجه مطلوب و آنچه که منافع ملی کشور ما را تامین کند، برسیم.

 

انتهای پیام/