امام جمعه کوهبنان: شهادت آیت‌الله بهشتی خط بطلانی بر تبلیغات مسموم دشمنان ‌بود

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام و المسلمین عباس جعفری و با حضور جمع کثیری از مومنین نمازگزار در مسجد جامع این شهر برگزار گردید.

امام جمعه کوهبنان گفت: شهادت آیت‌الله بهشتی خط بطلانی علیه تمام‌ تبلیغات مسموم دشمنان و بدخواهان ایشان ‌بود.

 

Jafari_02

 

به گزارش صدای زرند از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهبنان با تبریک هفته قوه قضائیه و تقدیر از مسئولان قضایی این شهرستان اظهار داشت: همه کسانی که در حادثه هفتم تیرماه به شهادت رسیدند بهشتی هستند، چرا که آنان انسان‌های پاک باخته‌ای بودند که عمر شریف خود را صرف خدمت به اسلام و انقلاب کردند.

 
وی تصریح کرد: شهید مظلوم بهشتی شخصیتی بی‌نظیر بود که از نظر فکر و اندیشه‌، درایت، تقوا، سیاست و … سرآمد بود و مخلصانه خدمات ارزنده‌ای انجام داد، اما دشمنان و بدخواهان به ایشان توهین‌ها کردند.

 
جعفری گفت‌: شهید بهشتی در اوج مظلومیت به شهادت رسید، لذا شهادت ایشان خط بطلانی بر تمام‌ تبلیغات مسموم دشمنان و بدخواهان ‌بود که منافقان را روسیاه کرد، همان کسانی که برای رضایت اربابان خود نظیر آمریکا تلاش می‌کردند.

 
خطیب جمعه کوهبنان تأکید کرد‌: روز دهم ماه مبارک رمضان سالروز رسیدن نامه‌های مردم کوفه به امام حسین (ع) در سال ۶۱ هجری است که بنا به روایتی ۱۲ هزار و بنا به روایت دیگر ۱۸ هزار نامه را برای حضرت فرستادند و با ایشان بیعت کردند، لذا حضرت حجت را خود تمام شده دید و به سمت کربلا حرکت کرد.

 
وی افزود: همچنین دهم ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز رحلت حضرت خدیجه (س) همسر مکرمه نبی اسلام (ص) است، شخصیتی که افتخار زنان جامعه است در حالی که ۴۵ روز پس از رحلت ابوطالب چشم از جهان فانی بست و پیامبر اکرم آن سال را سال ام‌الحزن نامیدند‌.

 
جعفری ادامه داد‌: دوازدهم ماه مبارک رمضان سالروز اجرای مراسم عقد اخوت و برادری در بین مسلمانان در سال اول هجری است که در سایه وحدت و همدلی زمینه گسترش و نفوذ اسلام در سایر بلاد رقم خورد‌.

 
وی با استناد به سخنان رهبر فرزانه و متفکر انقلاب در جمع مسئولان نظام ابراز داشت‌: ایشان ماه رمضان را فرصت ویژه‌ای دانستند که باید اعمال‌، رفتار و دعاها مد‌نظر باشند از طرفی بر توجه جدی مردم و مسئولان به مقوله اقتصاد مقاومتی تاکید کردند.

 
خطیب جمعه کوهبنان تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه بر توانایی‌های داخلی‌، تولید و سرمایه‌گذاری، همچنین استفاده از تولید داخلی حتی اینکه کیفیت پایین‌تری نسبت به اجناس خارجی داشته باشند که بدین وسیله اقتصاد کشور تقویت می‌شود.

 
وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت‌: مقام معظم رهبری در بیانات‌خود بر مهمترین خطوط قرمز در مسئله هسته‌ای از جمله عدم پذیرش محدودیت‌های بلند مدت‌، ادامه کار و تحقیق‌، توسعه‌، ساخت و ساز در زمان محدودیت‌، لغو فوری تحریم‌های اقتصادی‌، مالی و بانکی تاکید کردند.

 
جعفری ابراز داشت: مقام معظم رهبری بیان داشتند ‌با بازرسی‌های نامتعارف از مراکز هسته‌ای و دانشمندان هسته‌ای مخالف هستیم در حالی که هیئت مذاکره کننده را امین‌، غیور‌، شجاع و متدین می‌دانیم، اما آمریکایی‌ها را قابل اعتماد نمی‌دانیم از طرفی در انتقادها باید انصاف رعایت شود‌.

 
انتهای پیام/

خبرنگار صدای زرند : نامجو کوهبنانی