کوهبنان جز امن ترین شهرستان های کشور است

همزمان با چهارمین روز از هفته قوه قضائیه فرماندار کوهبنان به اتفاق معاونت سیاسی و اجتماعی و خبرنگاران با سرپرست ،قضات و کارکنان دادگستری شهرستان دیدار نمودند و ضمن تبریک ایام در راستای برنانه های دستگاه قضایی قرار گرفتند.

مهدلو فرماندار کوهبنان همزمان با چهارمین روز از هفته قوه قضائیه در دیدار با سرپرست ،قضات و کارکنان دادگستری شهرستان کوهبنان گفت: کوهبنان جز امن ترین شهرستان های کشور است.

 

مهدلو فرماندار کوهبنان


به گزارش صدای زرند از کوهبنان ، همزمان با چهارمین روز از هفته قوه قضائیه فرماندار کوهبنان به اتفاق معاونت سیاسی و اجتماعی و خبرنگاران با سرپرست ،قضات و کارکنان دادگستری شهرستان دیدار نمودند و ضمن تبریک ایام در راستای برنانه های دستگاه قضایی قرار گرفتند.

 
در این دیدار محمد رضا مهدلو فرماندار کوهبنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و هفتاد دو تن از یاران شهیدش گفت: شهید بهشتی از جمله های شخصیت های محبوبی بود که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دفاع از حضرت امام (ره) پرداخت و پس از پیروزی انقلاب تا لحظه شهادت همواره در خدمت اسلام ،انقلاب اسلامی و در کنار ولایت و رهبری بود.

 
وی ادامه داد: ولایت مداری ،تعهد ،تخصص ،تعبد وصداقت شهید بهشتی بر کسی پوشیده نیست  شخصیتی اسلام شناس ،مجاهد ،دشمن شناس ،فقیه ،مجاهد و…که در یک کلام خدمتگزاری خستگی ناپذیر بود که در دوران عمر شریف خود جهت رسیدن به قدرت و منصب تلاش نکرد.

 
فرماندار کوهبنان بیان داشت: در وصف شهید بهشتی همین بس که بارها در دوران حکومت پهلوی این عالم مجاهد دستگیر و روانه زندان گردید اما با تحمل همه شکنجه ها ،زندان و تبعید دست از رهبر و مقتدای خویش بر نداشت و در عرصه های مختلف مدیریتی پس از انقلاب نیز منشا خدمات ازرزنده ای بود.

 
وی تاکید نمود: از مهمترین اقدامات شهید بهشتی سرو سامان دادن به سیستم قضایی کشور بود که در این سیستم سعی شد با استفاده از احکام نورانی اسلامی قوانین به گونه ای طراحی و تدوین گردند که هیچ گونه حقی ضایع نگردد لذا پس از سال ها از تدوین این قوانین همچنان راه گشای دستگاه قضایی کشور است.

 
مهدلو یادآور شد: متاسفانه دشمنان که شهید بهشتی را به خوبی شناخته بوند در صدد برآمدند تا ایشان را از چشم رهبری نظام و مردم بیندازند لذا در ابتدا به ترور شخصیت این مرد بزرگ مبادرت ورزیدند اما چون شاهد حمایت حضرت امام(ره) بودند در نهایت تصیم به ترور و شهادت این عالم مجاهد نمودند.

 
وی ادامه داد: شهید بهشتی در کنار تمامی فعالیت ها از درس و بحث فاصله نگرفت به گونه ای که سالیان متمادی از عمر خود را در کسوت استادی در حوزه های علمیه و دانشگاه ها سپری نمود همچنین آثار و کتب ارزشمندی را از خود به یادگار گذاشت.

 
ایشان ابراز داشت: قوه قضائیه در کنار تعامل و همکاری با سایر قوا استقلال خود را حفظ نموده و در برخورد با اخلال گران و مفسدین طی سی و شش سال گذشته با صلابت و قدرت وارد عمل شده که این خود زمینه را برای تبلیغات دشمنان رقم زده و نوک پیکان حمله آنان به سمت و سوی این نهاد مقدس قرار گرفته است.

 
فرماندار کوهبنان تاکید نمود: بنا به اظهار نظر مسئولین قضایی و نیروی انتظامی کوهبنان از جمله شهرستان های  امن در کشور است که در طول سالیان اخیر بدلیل حاکم بودن جو مذهبی و فرهنگی شاهد پروندهای سرقت مسلحانه ،قتل و غارت و…..نبوده است.

 
وی در پایان از همکاری و همدلی دستگاه قضایی شهرستان با سایر دستگاه ها و نهادهای دولتی کوهبنان تقدیر نمود و افزود: امیدواریم با استفاده از وجود معتمدین و مشاورین متبحر همچنین فراهم نمودن زیرساخت ها و تجهیز و ساخت فضاهای تفریحی و نشاط آوربتوانیم در راستای کاهش پروندها به دستگاه قضایی  گام برداریم.

 

انتهای پیام/

خبرنگار صدای زرند : نامجو کوهبنانی