امکان دسترسی مردم کوهبنان به راه‌آهن فراهم می‌شود

فرماندار کوهبنان گفت: کوهبنان راه‌آهن ندارد، اما با احداث جاده ۳۵ کیلومتری امکان دسترسی به راه‌آهن وجود دارد، لذا راه مواصلاتی کوهبنان به سی‌ریز در دستور کار قرار می‌گیرد.

Mahdlo1فرماندار کوهبنان گفت: کوهبنان راه‌آهن ندارد، اما با احداث جاده ۳۵ کیلومتری امکان دسترسی به راه‌آهن وجود دارد، لذا راه مواصلاتی کوهبنان به سی‌ریز در دستور کار قرار می‌گیرد.

                  

به گزارش صدای زرند، کوهبنان امید نوشت: محمدرضا مهدلو در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: مراجعه مردم برای رفع حاجات و نیازها نعمتی عظیم است که نصیب مدیران شده، لذا باید شکرگزار این نعمت عظیم باشیم و با ارباب‌رجوع به بهترین نحو ممکن برخورد کنیم.

 

وی گفت: اعضای شورای اداری در حقیقت تیم اجرایی قوی و متبحری هستند که در نظام مقدس جمهوری اسلامی با برنامه‌ریزی دقیق و منظم در خدمت به مردم گام برمی‌دارند، لذا باید به گونه‌ای حرکت کنیم که مردم احساس کنند منتخبان آنان قابل اعتماد و پای کار هستند.

 

مهدلو خاطرنشان کرد: اصول اداری باید رعایت شود، نظم اداری در سرلوحه کار مدیران و کارکنان قرار گیرد و برای رسیدن به اهداف و جامعه عمل پوشیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب باید همدلی و تعامل پیشه کار مدیران قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: مدیران باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که شخصاً در جلسات به‌ویژه جلسه شورای اداری که مرکز تصمیم‌گیری است، شرکت و در بحث پاسخگویی به نامه‌ها و مکاتبات اداری جدی وارد شوند.

 

فرماندار کوهبنان بیان داشت: باید خود ارزیابی از کارها مدنظر مدیران قرار گیرد و در رعایت امور بیت‌المال حساسیت بیشتری داشته باشیم و از استفاده خودروهای اداری در غیر وقت کاری جدا پرهیز شود.

 

فرماندار کوهبنان عنوان کرد: باید ساماندهی نسبت به وضعیت ادارات مدنظر باشد و شرح وظایف کارکنان که به‌صورت خاص تعریف شده ضمن قرار گرفتن در اختیار کارکنان بعضی موارد به اطلاع مردم رسانده شود تا مردم در هنگام مراجعه به ادارات در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانند مسائل اداری خود را دنبال کنند.

 

مهدلو یادآور شد: نظارت بر امور بهداشتی نانوایی‌ها و مراکز عرضه مواد غذایی باید بیشتر مورد نظر قرار گیرد و در حین بازرسی مطالب مورد نیاز تذکر کتبی داده شود و در صورت عدم رعایت بدون هیچ‌گونه اغماضی با متخلف برخورد شود.

 

وی تصریح کرد: به دلیل حاکم بودن جو مذهبی و فرهنگی مردم شهرستان، درصد کمی از آنان به سمت مصرف مواد مخدر گرایش دارند البته نباید غافل شد مواد مخدر صنعتی تهدید بزرگی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

فرماندار کوهبنان گفت: مدیران ادارات و نهادهای دولتی باید حضوری گسترده‌تر و فعال‌تر در نماز جمعه داشته باشند تا مردم بتوانند بدون واسطه و صرف وقت در مصلای نماز جمعه با مدیران ارتباط مستقیم داشته باشند.

 

مهدلو یادآور شد: کوهبنان از جمله شهرستان‌هایی است که راه‌آهن ندارد، اما با احداث جاده ۳۵ کیلومتری امکان دسترسی به راه‌آهن وجود دارد، لذا به دنبال این هستیم که راه مواصلاتی کوهبنان به سی‌ریز در دستور کار قرار گیرد تا مردم کوهبنان بتوانند برای مسافرت‌های زیارتی از قطار که از امنیت خاصی برخوردار است، استفاده کنند.

 

 

انتهای پیام/