از منابع طیبعی حراست کنیم

امام جمعه بخش یزدان آباد: با توجه به خشکسالی های اخیر، که کوچکترین نوساناتی موجب بروز طوفان گرد و غبار می شود و زندگی را بر مردم سخت می کند از عموم مردم تقاضا داریم در حفظ و حراست محیط زیست کوشا باشند تا در آینده ای نزدیک شاهد ببار نشستن زحمت این عزیزان باشیم.

EmemJomeYazdanshahrبه گزارش خبرنگار صدای زرند از یزدان آباد، حجه الاسلام سهرابی امام جمعه بخش یزدان آباد در خطبه های نماز جمعه این بخش، ضمن دعوت همگان به تقوی الهی و کسب فیض از ماه مبارک رمضان از مردم بخش خواست از این ماه پر فیض کسب معنویت کنند و از حضور روحانیین که برای تبلیغ از قم و مشهد در مساجد و در کنار شما هستند حداکثر بهره برداری را بکنید ودر کلاس های قران و احکام همت ببشتری معطوف نمایید.

                  

وی با بیان اینکه الحمدالله به همت مسئولین قسمت غربی بخش یزدان آباد برای مبارزه با شن های روان نهال کاری شده است، گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر، که کوچکترین نوساناتی موجب بروز طوفان گرد و غبار می شود و زندگی را بر مردم سخت می کند از عموم مردم تقاضا داریم در حفظ و حراست محیط زیست کوشا باشند تا در آینده ای نزدیک شاهد ببار نشستن زحمت این عزیزان باشیم.

 

sz_yz55550201

                  

وی همچنین از توجه مسئولین به تسطیح و آسفالت معابر برون شهری تقدیر کرد.

                  

وی در ادامه ضمن بیان نکاتی از حضور شهدای غواص و تشییع باشکوه پاره های تن ملت، اظهار داشت: پیام شهداء این است که نبرد میکنیم و خون می دهیم اما تسلیم نمیشویم.

                  

                  

انتهای پیام / ابراهیم ایزدی یزدان آبادی