۲ تـن مـواد غـذایـی فـاسـد در شـهـرسـتـان زرنـد مـعـدوم شـد

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند از معدوم سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند از معدوم سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

 

 

 2 تـن مـواد غـذایـی فـاسـد در شـهـرسـتـان زرنـد مـعـدوم شـد

 

به گزارش صدای زرند، ماشاء الله عرب پور معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند روز پنجشنبه در گفت و گو با اشاره به معدوم سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در شهرستان زرند، افزود: این مقدار مواد غذایی در قالب انواع شیرینی جات، مواد لبنی، کنسروجات و تنقلات در مدت زمان سه ماه در بازدید از یکهزار و ۱۸۲مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی کشف و معدوم شد.

 
وی از اجرای طرح ساماندهی عرضه نان، نگهداری سس در یخچال، حذف شیرین های رنگی و جمع آوری کیک و کلمپه از خوار و بار فروشی های این شهرستان خبر داد و گفت: چهار واحد صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان زرند از شهروندان خواست هنگام تهیه مواد غذایی به تاریخ تولید، تاریخ انقضا و پروانه ساخت توجه جدی داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را با شماره تلفن ۱۴۹۰ سامانه شکایات مردمی وزررت بهداشت اعلام نمایند.

 
عرب پور با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به شهروندان توصیه کرد تا حد امکان به جای استفاده از زلوبیا، بامیه و شیرینی های رنگی، از خرما، کشمش و نظایر آن استفاده کنند.

 
وی تاکید کرد: زلوبیا و بامیه از مراکز مورد تایید مرکز بهداشت تهیه و از خرید مواد غذایی از دورگردها خودداری شود.

 

انتهای پیام/