محبوبیت روحانی به زیر ۵۰ درصد رسید

هفته‌نامه صدا وابسته به حزب کارگزاران و با مدیریت غلامحسین کرباسچی طی گزارشی مدعی شد که میزان رضایت مردم از حسن روحانی به ۴۸ درصد کاهش یافته است.

Rohani_df5266222szهفته‌ نامه صدا وابسته به جریان سیاسی کارگزاران طی گزارشی از وضعیت و میزان رضایت مردم از حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، مدعی شد که میزان رضایت مردم از وی به زیر ۵۰ درصد رسیده است.

 

به گزارش صدای زرند، این هفته‌نامه با تاکید بر اینکه میزان رضایت مردمی از روحانی به ۴۸ درصد رسیده است، تصریح کرد: نسبت کسانی که عملکرد رئیس‌جمهور را در خردادماه ۱۳۹۴ به طور کلی رضایت بخش می‌‌‌دانند با یک درصد کاهش نسبت به ماه بهمن به ۴۸ درصد رسید همچنین میانگین نمره رئیس‌جمهور با یک‌ صدم کاهش نسبت به بهمن ماه به ۱۳.۸ درصد رسید.

 

در بخش دیگری از این گزارش با اشاره به میزان آمار سنی در این نظرسنجی، آمده است: میزان رضایت مردم از رئیس‌جمهور در تمام گروه‌های سنی به غیر از افراد بالای ۵۹ سال کمتر از ۵۰ سال است، این امر به خصوص در گروه‌ سنی ۳۰ الی ۴۴ سال مشهودتر است. در نظر سنجی بهمن ۱۳۹۳ نیز، این گروه سنی کمترین رضایت و بیشترین نارضایتی از رئیس‌جمهور را بیان می‌کنند.

 

انتهای پیام/