بازدید سرزده مدیر کل بازرسی استانداری از ادارات شهرستان کوهبنان

مدیر کل بازرسی استانداری کرمان، با حضور در فرمانداری کوهبنان ضمن دیدار با فرماندار، معاونین و بخشدار مرکزی در جمع کارکنان فرمانداری حضور یافت و ضمن بیان توصیه ها به کارکنان نقطه نظرات و پیشنهادات آنان را با جان و دل پذیرا شد و با سعه صدر به سوالات آنها پاسخ داد.

News_sedayezarand.irبه گزارش خبرنگار صدای زرند، محمد باژیان، مدیر کل بازرسی استانداری کرمان در سفر یک روزه خود به کوهبنان به طور سرزده از تعدادی از ادارت و نهادهای دولتی شهرستان بازدید نمود و از نزدیک فعالیت ها و اقدامات انجام گرفته را رصد نمود و تذکراتی نیز به برخی از مجریان ابلاغ نمود.

 

وی سپس با حضور در فرمانداری کوهبنان ضمن دیدار با فرماندار، معاونین و بخشدار مرکزی در جمع کارکنان فرمانداری حضور یافت و ضمن بیان توصیه ها به کارکنان نقطه نظرات و پیشنهادات آنان را با جان و دل پذیرا شد و با سعه صدر به سوالات آنها پاسخ داد.

 

در ابتدای این دیدارمحمد رضا مهدلو فرماندار کوهبنان ضمن معرفی مختصر شهرستان گفت : اولین ناظر بر اعمال و رفتار ما خداوند تبارک و تعالی است اینجاست که باید به فرموده حضرت امام ( ره ) همیشه خود را در محضر خداوند ببینیم و کار را برای رضای او و جلب رضایت مردم انجام دهیم .

 

فرماندار کوهبنان تصریح نمود: باید برخود ببالیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق خدمت به بهترین و مخلص ترین بندگان را خداوند به ما عطا کرده لذا بجاست از این فرصت کوتاه به بهترین نحو بهره ببریم تا آیندگان کار و خدمات ما را فرا روی خویش قرار دهند و ازما به نیکی یاد نمایند.

 

مهدلو یاد آور شد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان همدلی و همزبانی ملت و دولت مزین گردیده باید زمینه را برای حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی فراهم نماییم تا خواسته ی رهبر فرزانه و متفکر انقلاب که حضور حد اکثری مردم در صحنه سیاسی کشور است  بر آورده گردد.

 

وی در پایان گفت: متأسفانه دشمنان و بد خواهان نظام با صرف میلیارد ها تومان و با بهره جستن از خبرگزاری ها و رسانه های وابسته به خود تبلیغات مسموم خویش را آغاز نموده اند لذا باید مردم ضمن هوشیاری و یصیرت فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری را سر لوحه کار خویش قرار دهند تا افرادی کار آمد ، لایق ، ولایتمدار و بسیجی و… را انتخاب نمایند.

 

 در ادامه مدیر کل بازرسی استانداری بیان داشت: در این اداره کل بحث ارزیابی، امور حقوقی و بازرسی مد نظر است و برای ارزیابی فرمانداران، بخشداران و کارکنان بیش از ۱۰۰ شاخص وجود دارد که همکاران شاغل در ادارات باید به این شاخص ها توجه ویژه ای داشته باشند.

 

باژیان  ادامه داد: در راستا خدمت رسانی به مردم باید به گونه ای حرکت کنیم که رضایت مردم مد نظر قرار گیرد که قطعاً در ادامه رضایت حداوند را در پی خواهد داشت و آثار این حرکت به خود ما برگشت خواهد داشت چرا که ما مردمی ارزشمند و بزرگوار را داریم.

 

مدیر کل بازرسی استانداری یادآورشد: تهیه و تنظیم برنامه سالیانه، ماهانه و هفتگی باید مد نظر فرمانداران و نیروهای تحت امر آنان قرار گیرد و در این راستا باید مستندات و گزارش ها بصورت دقیق تهیه و در اختیار مردم قرار گیرد تا مردم در جریان خدمات و اقدامات انجام شده توسط دولتمردان قرار گیرند.

 

وی یادآور شد: ما باید مراقب رفتار، گفتار و کردار خود باشیم و باید کار کردن و خدمت به مردم را معامله با خدا بدانیم و از فرصت کوتاه پیش آمده در جهت خدمت به مردم سر از پای نشناسیم و با تمام وجود حرکت نماییم که این مهم را خداوند خود پاداش خواهد داد.

 

مدیر کل بازرسی استانداری در پایان گفت: ما در بحث امور حقوقی آماده همکاری هستیم و در این راستا از وجود وکیل نیز بهره مند هستیم لذا در بحث معاضدت وکیل حاضر به راهنمایی همکاران است همچنین همکاران باید در بحث اخطارهای رسیده به فرمانداری ظرف مدت مشخص اقدام کنند و جواب را ارسال نمایند تا حقی از شخص و دولت تضییع نگردد.

 

انتهای پیام/نامجو کوهبنانی