اولین خرید قرمزها، آبی است!؟!

در شرایطی که همه منتظر روشن شدن شرایط کلی دو باشگاه مطرح پرسپولیس و استقلال هستند و هنوز اعضای این دو تیم تکلیف کاری خود را نمی دانند، خبر جالبی در بین فوتبالی ها منتشر شده که از نزدیک شدن یک استقلالی به باشگاه پرسپولیس حکایت می کند.

Perspolisدر حالی که به طور رسمی دو سه روز از آغاز فصل نقل و انتقالات برای فصل فوتبالی آتی گذشته است، در حال حاضر بازار شایعات فعلاً داغ تر از اخبار رسمی است. تا امروز هنوز جابه جایی و رفت و آمدها در لیگ برتر قطعی و رسمی نیست.

              

به گزارش صدای زرند، در شرایطی که همه منتظر روشن شدن شرایط کلی دو باشگاه مطرح پرسپولیس و استقلال هستند و هنوز اعضای این دو تیم تکلیف کاری خود را نمی دانند، خبر جالبی در بین فوتبالی ها منتشر شده که از نزدیک شدن یک استقلالی به باشگاه پرسپولیس حکایت می کند.

              

در حالی که نام هاشم بیگ زاده هافبک ملی پوش استقلال در زمره نفراتی است که قرارداشان با آبی ها به پایان رسیده و بازیکن آزاد محسوب می شود، خبر می رسد که گویا پرسپولیس برای جذب این بازیکن چپ پا ابراز تمایل کرده است. بیگ زاده که در طول فصل بارها بر سر مسائل مالی با استقلالی ها به مشکل خورد و در چندین بار شاهد قهر و آشتی های تکراری او با استقلالی ها بودیم در حالی مورد توجه تیم رقیب قرار گرفته است که پرسپولیس در فصلی که گذشت با معضل بهره گیری از یک چپ پای کلاسیک و باتجربه روبرو بود و به نظر می رسد به همین دلیل است که برای جذب و به خدمت گیری او چراغ سبز نشان داده اند.

              

حال باید منتظر ماند و واکنش استقلال، بیگ زاده وهمین طور عکس العمل پرسپولیسی ها را در قبال انتشار این خبر ویژه در روزهای اول نقل و انتقالات را دید. موضوعی که اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد بی شک می تواند با بازخوردهای جالبی برای بازار نقل و انتقالات همراه باشد و به نوعی تنور رفت و آمدها را در نقل و انتقالات این فصل داغ کند. حضور احتمالی این استقلالی در پرسپولیس ممکن است از سوی باشگاه رقیب در جذب مهره ای از پرسپولیس برای استقلال همراه شود.

              

              
انتهای پیام/