به خاطر افراط گریانی که دم از اعتدال می زنند بازنشست شدم

حسن رحمانی مدیر کل سابق اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در هر صورت بنده مدیری اتوبوسی نبوده ام که بگویم، آمده ام و حالا باید بروم، خیر بنده از صفر شروع کرده ام و تمام مراحل کار را طی کرده ام اما مصلحت بر این بود که به دلیل افراطی گری برخی از آدم هایی که حرف از اعتدال می زنند بازنشست شوم.

Hassan Rahmani_5520001حسن رحمانی، مدیر اسبق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان در مراسم تودیع خود، گفت: مهمترین اصل در دوره مدیریتی ام ایجاد روحیه وفاق، همدلی و همزبانی بود که مقام معظم رهبری نیز امسال به عنوان شعار سال انتخاب کردند.

 

به گزارش صدای زرند، مدیر کل اسبق اداره کار و تعاون با بیان اینکه اگر روحیه همدلی و وفاق وجود داشته باشد، دسترسی به اهداف بسیار آسان خواهد بود، ابراز داشت: در اولین جلسه آغاز به کار خود، اصل وفاق بین تشکل ها را بنا گذاردم که خروجی آن همین روحیه فعلی است که در اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی بین کلیه نیروها وجود دارد.

 

رحمانی در ادامه به عملکرد ۸ ساله خود اشاره کرد و تصریح کرد: با ایجاد میانبرهایی سعی در حل موانع نمودیم که سبب ایجاد طرح روانسازی رسیدگی به مشکلات مردم و ملت شد که این طرح باعث معرفی این اداره به عنوان دستگاه برتر در زمینه تکریم ارباب رجوع در جشنواره شهید رجایی شد.

 

مدیر کل سابق اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برخی از تلاش های محقق شده در زمان مدیرتی خود، اظهار کرد: ارتقاء سلامت اداری، سه سال متوالی رتبه برتر تکریم ارباب رجوع، رتبه برتر در بحث تعاونی ها در سطح ملی، کاهش آسیب های اجتماعی، فعال نمودن هیات شهدای کارگری استان، برگزاری ۲۰۰۰مسابقه ورزشی که ۱۰ تا ۱۵ رتبه ملی را با خود داشت با دست خالی و بدون دریافتی از وزارت کار، برگزاری اولین المپیاد ورزشی در استان کرمان، تشکیل پایگاه سلامت برای اولین بار، اجرایی شدن اصل سه جانبه گرایی در استان، صیانت از ایمنی کار و کاهش آمار های منجر به فوت در استان کرمان کاهش و پرداخت بیمه بیکاری به ۲۵۰۰۰ نفر از کارگران استان و… نشانه عملکرد این دستگاه است.

 

حسن رحمانی بعد از ارائه کلی از عملکرد مدیریتی اش در خصوص سوابق کاری خود، گفت: ۳۰ سال فعالیت کاری داشته ام ۵ سال سوابق جبهه دارم، با ۲۵ سال سابقه مدیریتی، تحصیلات کاری مرتبط با شغل، ۲۰۰۰ساعت آموزش ضمن خدمت، ۲۵۰ رتبه و جایگاه، ۳ عنوان فرماندار برتر، دستگاه اداره کار حداقل در ۸ سال گذشته ۵ بار در جشنواره شهید رجایی بین ۱۰۰دستگاه رتبه برتر شناخته شده که ۳ بار در قم بوده است، برادرانم یکی جانباز و دیگری شهید است، فرمانده پایگاه و قشر مقاومت بوده ام و همیشه افتخار در خدمت بسیج بودن را در کارنامه فعلی خود داشته ودارم.

 

وی با بیان اینکه من اتوبوسی نیامده ام که از رفتن ابا داشته باشم، گفت: در هر صورت بنده مدیری اتوبوسی نبوده ام که بگویم، آمده ام و حالا باید بروم، خیر بنده از صفر شروع کرده ام و تمام مراحل کار را طی کرده ام  اما مصلحت بر این بود که به دلیل افراطی گری برخی از آدم هایی که حرف از اعتدال می زنند، بروم.

 

مدیر کل اسبق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه وجود من در این سازمان مصلحت نیست، گفت: حضور من در این موقعیت شغلی را به صلاح خودم و سازمان نمی دانم، بسیاری هم شاید می خواستند که من بمانم، اما من به بهانه اتمام وقت برای نمایندگی مجلس، تاکید می کنم تنها به بهانه پیوستن به مجلس درخواست بازنشستگی زود هنگام نمودم.

 

وی با اشاره به صحبت های اخیر استاندار در رابطه با خود، خاطر نشان کرد: بنده خدمت استاندار در ابتدای ورودشان، رسیده و گفته ام که این سوابق را دارم، اسم و رسم من هم این است، چنین دیدگاه فکری دارم و شفاف توضیح داده ام، عرض کردم که اهل کار هستم، توانش را هم دارم، ولی تا هر لحظه ای که شما صلاح بدانید در خدمتتان هستم و از رفتن هم هیچ ابایی ندارم.

 

رحمانی در پایان گفت: با حفظ موضع ولایی و ارزشی بودنم، وظیفه خود را کامل به انجام رسانده ام و امروز هم مفتخرم که مدیری بدون مشکل بوده ام.

 

 

انتهای پیام/کارگران کرمان