کنسرت فریدون آسرایی تماشاگران و علاقمندان زرندی را شگفت زده کرد

شرکت کنندگان در این برنامه هنری از آخرین ساخته های فریدون آسرایی خواننده و آهنگساز برجسته کشورمان استفاده کرده و این خواننده محبوب نیز شب خاطره انگیزی را برای جوانان علاقمند زرندی رقم زد.

احمد رشیدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندبه گزارش صدای زرند، احمد رشیدی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند، ابتدای برگزاری این مراسم ضمن خیرمقدم به هنرمندان موسیقی، تبریک ایام مبارک شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) روز جوان و قدردانی از حمایت های همه علاقمندان و مشتاقان هنر موسیقی در زرند آرزوی امیدواری کرد: تا پایان سال ۹۴ بتواند زمینه برگزاری ۶ کنسرت موسیقی دیگر را در زرند فراهم نماید.

 

رشیدی افزود: مردم زرند همیشه ثابت کرده اند حامی برنامه های فاخر هنری هستند و ما نیز به احترام شما مردم هنردوست و اندیشمند اجازه حضور کسانی که برای استفاده از برنامه های فاخر هنری حاضر به هزینه کردن نیستند را نخواهیم داد و همه تلاش خود را بکار خواهیم بست تا این موضوع نهادینه شود چرا که اعتقادمان این است اگر حمایت همه جانبه مردمی باشد دستگاههای فرهنگی نیز در اجرای برنامه ها و انجام وظیفه خود موفق خواهند بود.

 

وی در پایان ضمن قدردانی از همراهی و همکاری همه مسولین شهرستان بخصوص ریاست محترم شورای فرهنگ عمومی امام جمعه فرهیخته و هنردوست شهرستان حضرت حجه الاسلام ابراهیمی، فرماندهی ناحیه انتظامی، ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی زرند، سپاه ناحیه مقاومت زرند و همه هنرمندان سال ۹۴ را سال شکوفایی همه رشته های هنری در زرند عنوان کرد.

 

در ادامه، شرکت کنندگان در این برنامه هنری از آخرین ساخته های فریدون آسرایی خواننده و آهنگساز برجسته کشورمان استفاده کرده و این خواننده محبوب نیز شب خاطره انگیزی را برای جوانان علاقمند زرندی رقم زد.

 

 

انتهای پیام/مسعود لشکری