کارخانه ی درحاشیه / اختلاس در کارخانه کک سازی و پالایش قطران زرند

بعد از مسائل و مشکلاتی که کارخانه کک سازی و پالایش قطران زرند در زمینه آلودگی هوای این شهر داشت حالا با حاشیه ای دیگر، آن هم حاشیه ای از نوع اختلاس، در تیتر خبرهای مرتبط با شهرستان زرند زرند قرار گرفت.

Ekhtelas_655520003پس از گزارشات واصله و بررسی کارشناسی و تخصصی توسط سازمان بازرسی کل استان مشخص شد که ۷ نفر از متهمان با همکاری یکدیگر کک مرغوب را با کک نامرغوب ترکیب و به عنوان کک مرغوب در بازار توزیع می‌کردند.

 


به گزارش صدای زرند، منصور سالاری، سرپرست مجتمع قضائی ۲۲ بهمن (محاکم) کرمان از پیگیری پرونده اختلاس کارخانه کک سازی پالایش قطران شهرستان زرند گفت و افزود: با احراز شدن اتهامات و جرائم و تشکیل پرونده هفت نفر از متهمین اصلی شناسایی و دستگیر و پس از انجام تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده به دادگاه ارسال شده است.

 

رئیس شعبه ۱۰۲ دادگاه عمومی جزائی کرمان یادآور شد: پس از تکمیل مستندات و در تاریخ معینی به اتهام متهمان رسیدگی خواهد شد.

 

سرپرست مجتمع قضائی ۲۲ بهمن (محاکم) کرمان در ادامه افزود: باتوجه به تاکیدات ریاست قوه قضائیه و دستور ریاست کل دادگستری استان کرمان مبنی بر تسریع در رسیدگی و کاهش زمان دادرسی این موضوع به صورت جدی در دستور کار محاکم جزائی کرمان قرار گرفته است.

 

سالاری ضمن اشاره به اهمیت امنیت اجتماعی گفت: با جرائم سازمان یافته، مخلین نظم و امنیت باتوجه به اهمیت موضوع و بااختصاص شعبه‌ای ویژه با حساسیت خاص پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

 

 

لازم به توضیح است که کارخانه کک سازی و پالایش قطران زرند چندی است که با ایجاد گازهایی سمی موجب آلودگی هوای شهرستان زرند و نیز ایجاد ترس و نگرانی در بین مردم شهرستان زرند شده است.

 

 

انتهای پیام/