کتابخوانی و ترویج فرهنگ ناب اسلامی اولویت اصلی انجمن کتابخانه های زرند باشد

خنجری: ترویج کتابخوانی و ترویج فرهنگ ناب اسلامی باید در اولویت های برنامه های این انجمن باشد.

ketab56654_df23466دومین جلسه انجمن کتابخانه های زرند با حضور حبیب الله خنجری، فرماندار زرند، و مسئولین و اعضاء این انجمن در محل فرمانداری زرند تشکیل شد.

 

به گزارش صدای زرند، در ابتدای این نشست قاسمی زاده مسئول انجمن کتابخانه های زرند از تصویب یک مصوبه در مجلس شورای اسلامی در انتهای سال گذشته خبر داد و گفت: در این مصوبه به دولت اجازه داده شده است که سهم نیم درصد از درآمد شهرداری ها به انجمن کتابخانه ها را از درآمدهای آنها کسر و به حساب انجمن ها واریز نمایند.

 

مسئول انجمن کتابخانه ها تصریح کرد: امیدواریم شهرداری ها با همکاری بیشتر خود در این خصوص نقش موثری در فرهنگ کتابخانی داشته باشند.

 

حبیب الله خنجری فرماندار زرند نیز در ادامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خواستار پرداخت سهم نیم درصد شهرداری ها به این انجمن شد.

 

وی تصریح کرد: با ارائه راهکارهای مناسب و پیشنهادات سازنده امیدواریم بتوانیم نقش موثری در ترویج فرهنگ کتابخوانی ایفا نمائیم.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان زرند در ادامه افزود: ترویج کتابخوانی و ترویج فرهنگ ناب اسلامی باید در اولویت های برنامه های این انجمن باشد.

 

متصدی استاد دانشگاه نیز مطالعه برنامه ریزی شده را کمرنگ توصیف کرد و گفت: با گسترش شبکه های اجتماعی در زمان حال شاهد رونق مطالعه برنامه بدون برنامه ریزی نشده هستیم.

 

وی از مطالعه به عنوان ذخیره ذهنی و فکری در جهت بهربرداری از وقت، بهبود کسب و افزایش درآمد نام برد و خواستار تبادل افکار و اطلاعات با سایر نهاد ها در این خصوص شد.

 

انتهای پیام/روابط عمومی فرمانداری زرند