فرمانداران زمینه حضور سلایق مختلف مردمی را در انتخابات فراهم کنند

حجت‌الاسلام عباس اسلامی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار کوهبنان اظهار داشت: همه ی انسانها اجتماعی آفریده شده اند و به واسطه همین فطرت و طبیعت درونی به دنبال مدیریت در جامعه هستند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان گفت: فرمانداران و بخشداران زمینه را برای حضور گروه‌های مردمی با سلایق مختلف رقم بزنند تا انتخاباتی سالم‌، آرام‌، بدون دغدغه و حاشیه داشته باشیم‌.

 

حجت‌الاسلام عباس اسلامی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام عباس اسلامی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار کوهبنان اظهار داشت: همه ی انسانها اجتماعی آفریده شده اند و به واسطه همین فطرت و طبیعت درونی به دنبال مدیریت در جامعه هستند چون مدیریت از ارکان مهم زندگی اجتماعی است که در سرنوشت مشترک ما نقش دارد برای اینکه کارها منظم پیش رود راستی از کجی و حق از باطل جداشود نیاز است در جامعه مدیریت حاکم باشد.

 
حجت الاسلام و المسلمین اسلامی تأکید نمود: مدیریت فقط اختصاص به زندگی اجتماعی انسان ها ندارد بلکه برخی از حیوانات نظیر مورچه ها و زنبور عسل نیز برای رسیدن به مقصود خود مدیری از بین خود انتخاب می نمایند لذا نمی تواند جامعه ای بدون مدیر باشد و مدیر باید خود را خدمتگزار مردم بداند و با تمام وجود به مردم  خدمت کند.

 
وی ابراز داشت: در طول تاریخ جنگ های فراوانی بابت مدیریت صورت گرفته و هیچ کس تا کنون مدیر بودن و مدیریت را نفی نکرده و فقط در این راستا گروهی توانمندی های خود را بیان می کنند لذا امیرالمومنین هم در برابر خوارج برداشت غلط آنان را متذکر شده اند و فرمودند مردم نیاز به مدیر دارند تااقامه کننده ی حق باشد و مردم را به سوی تعالی رهنمو ن نماید.

 
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری با استناد به کلمات گوهر بار امام صادق ( ع ) تأکید نمود هیچ جامعه ای نمی تواند بی نیاز از فقیهی آگاه باشد و چه بسا نبود رهبری در برخی از جوامع باعث ریختن خون های زیادی می شود که در این باب ما باید به خود ببالیم که سکانداری انقلاب اسلامی را مقام معظم رهبری بر عهده دارد.

 
 وی گفت: وجود مدیری آگاه و توانمند در جامعه باعث نشاط و امید واری جامعه می شود لذا شاهدیم که مدت حکومت و ولایت امیر المومنین ( ع ) کوتاه بود اما بینش ایشان در حکومت قرآنی بود لذاقرآن مسئولیت را نوعی امانت می داند.

 
حجت الاسلام و المسلمین اسلامی بیان داشت: کسی که مسئولیتی به دوش می گیرد باید توانمند باشد تا به نحو احسن انجام وظیفه کند و مردم نیز در قبال امانت مسئولند و باید آن را به دوش افراد صالح و متدین بسپارند که این خود از استبداد و خود رایی مدیران جلوگیری می کند.

 
 وی تأکید نمود: مسئولین باید با مردم با مهربانی و لطف برخورد کنند و به همه ی مردم نگاه یکسان داشته باشند لذا فرمانداری اداره مادر هر شهرستان است که مسئول هماهنگی ، رسیدگی به امورات مردم و ادارات دولتی است لذا فرماندار باید با درایت و تدبیر بر اساس شعارهای دولت منتخب انجام وظیفه کند و اهداف ریاست جمهوری را به پیش ببرد و شفاف بودن با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد که اگر چنین شداعتماد مردم را جلب نموده است.

 
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان تأکید نمود: کوهبنان شهرستانی بدون مشکل امنیتی است که مشکل اجتماعی ، قتل و غارت و سرقت ندارد و از نظر حاشیه جزء شهرستان های پایین و پایین است که این خود نشان از تدین و فرهنگ مردم این دیار دارد.

 
وی در ادامه ابراز داشت: در سال جاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم که هر دوی این انتخابات از جایگاه مهم و اساسی برخوردار هستند و ما امانت دار مردم در این عرصه هستیم چرا که بیشترین نگرانی مردم در بحث انتخابات است.

 
حجت الاسلام و المسلمین اسلامی تصریح نمود: باید زمینه برای حضور مردم با هر سلیقه و گرایشی را فراهم کنیم تا حضور حد اکثری که خواسته ی مقام معظم رهبری است رارقم بزنیم که  پس از انتخابات و اعلام نتایج رضایت مردم را در پی داشته باشد.

 
وی تأکید نمود: فرمانداران و بخشداران باید تلاش کنند زمینه رابرای حضور گروه های مختلف رقم بزنند تا انتخاباتی سالم ، آرام ، بدون دغدغه و حاشیه داشته باشیم.

 
 مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان در پایان ضمن تشکر از خدمات ارزنده  سید مجتبی هاشمی فرماندار قبلی کوهبنان گفت: ایشان مدیری صادق ،صبور ، مردمی و بی ریا بود که در مدت زمان حضور خود در کوهبنان توانست گام های ارزشمندی بردارد و محمد رضا مهد لو فرماندار جدید کوهبنان نیز انسانی پر تلاش ، بزرگوار، ایثارگر ، آزاده ، جانباز و برادر بزرگوار شهید است که انشا الله منشأ خدمات ارزنده در شهرستان باشد چرا که همزمانی فعالیت ایشان در فرمانداری کوهبنان با فعالیت ستاد انتخابات همراه شده که ایشان باید به گونه ای کارها را پیش ببرد تا هفتم اسفند ماه که روز برگزاری انتخابات است.

 

انتهای پیام/

خبرنگار صدای زرند: نامجو کوهبنانی