آمادگی مس برای حضور موفق در پلی آف لیگ برتر

میثاقیان: هر کجا بودم تا آخرین توان برای تیمم جنگیده‌ام؛ در شرایطی که تمام تیم‌های دسته یکی در استراحت هستند، تیم ما فقط حدود یک ماه است که تمرین می‌کند و امیدوارم مزد زحمات این فصل را بگیریم.

Misaghiyan_MesKermanسرمربی تیم فوتبال مس کرمان تیمش را برای بازی پیش رو برابر استقلال خوزستان در مرحله‌ی پلی‌آف صعود به لیگ برتر، کاملا آماده ارزیابی کرد.

 

به گزارش صدای زرند، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، اکبر میثاقیان بازی با استقلال خوزستان را سرنوشت‌ساز دانست و افزود: تیم قدرتمندی داریم و توانستیم رتبه‌ی نخست نیم فصل دوم را به دست آوریم. بازیکنان و کادر فنی مس از انگیزه‌ی بالایی برای بازگشت به لیگ برتر برخوردار هستند و با اتحاد و همدلی توانسته‌اند در سیزده بازی نیم فصل دوم و بازی‌های پلی آف بدرخشند.

 

وی در رابطه با تجربه‌ی خود در بازی‌های پلی آف گفت: همواره در این بازی‌های موفق بودم و برای بازی برابر استقلال خوزستان به اندازه‌ی کافی تجربه دارم.

 

سرمربی مس همچنین از تجربه کار در کرمان گفت و افزود: با وجود تجربه بالایی که در مربیگری دارم اما امسال تجربیات جدیدی را در کار فنی و غیرفنی بدست آوردم. تیمی را که در نیم‌فصل نخست از مسیر خود خارج شده و چپ کرده بود را توانستم به مسیر اصلی بازگردانم. تا به حال هم توانستیم به آخرین پلی آف صعود کنیم. امسال سخت‌ترین دوره مربیگیری من بوده و به اندازه کل بیست‌سال مربی‌گری‌ام تجربه کسب کردم.

 

وی با اشاره به شخصیت تیمی بالای استقلال خوزستان، ادامه داد: حق استقلال نبود که به مرحله پلی آف برسد و می توانست به طور مستقیم در لیگ برتر بماند. این تیم بازیکنان توانمند و با استعدادی دارد و به اندازه تیم ما از شانس صعود به لیگ برتر برخوردار است. مهدی مومنی بازیکن خوب و آینده‌داری در این تیم است که به تیم ملی هم دعوت شد. با برطرف کردن نقاط ضعف تیم و کار کردن روی نقاط ضعف آن‌ها قصد پیروزی در این دو بازی را داریم.

 

میثاقیان اظهار کرد: هر کجا بودم تا آخرین توان برای تیمم جنگیده‌ام؛ در شرایطی که تمام تیم‌های دسته یکی در استراحت هستند، تیم ما فقط حدود یک ماه است که تمرین می‌کند و امیدوارم مزد زحمات این فصل را بگیریم. متاسفانه در کرمان تیمی که در کوران مسابقات باشد و بتواند با انجام مسابقه دوستانه به آمادگی ما کمک کند وجود ندارد.

 

 

انتهای پیام/