عملیات ۲ بانده‌کردن مسیر زرند – کرمان ماه آینده به اتمام می‌رسد

خداداد مقبلی ظهر امروز در نشست مشترک با فرماندار زرند، خواستار در نظر گرفتن اعتبار کافی جهت انجام و اتمام پروژه‌های راه‌سازی در شهرستان زرند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از اتمام عملیات ۲ بانده‌کردن مسیر زرند – کرمان در یک ماه آینده خبر داد.

 

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان

به گزارش صدای زرند، خداداد مقبلی ظهر امروز در نشست مشترک با فرماندار زرند، خواستار در نظر گرفتن اعتبار کافی جهت انجام و اتمام پروژه‌های راه‌سازی در شهرستان زرند شد و اظهار داشت: در حال حاضر عملیات عمرانی و راه سازی خوبی در سطح شهرستان زرند در حال انجام است که با اتمام این پروژه‌ها شاهد کاهش بار ترافیکی در محورهای ارتباطی و جاده‌ای این شهرستان خواهیم بود.

 
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در ادامه به ارائه گزارشی از نقاط حادثه خیز از جمله گردنه ده علیرضا، جاده زرند به رفسنجان و احداث کمربندی جدید پرداخت و تصریح کرد: به زودی عملیات روکش آسفالت از مسجد ابوالفضل زرند به سمت راور نیز اجرائی می‌شود.

 
مقبلی در ادامه از مزایده پل روگذر مسیر مطهر آباد به شهر زرند خبر داد و تصریح کرد: ساخت این پل نیز به مزایده گذاشته شده است و به زودی با مشخص شدن پیمانکار وارد فاز اجرائی می‌شود.

 
وی تصریح کرد: تمام سعی اداره راه و شهرسازی استان اتمام عملیات دو بانده کردن مسیر زرند به کرمان است و حداکثر ظرف مدت دو ماه آینده این طرح نیز اجرائی می‌شود.

 
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از عقد قرارداد چهار میلیارد تومانی آسفالت معابر زرند خبر داد و گفت: این اداره آمادگی واگذاری قیر به دهیاری‌های شهرستان زرند در راستای آسفالت معابر را دارد.

 
همچنین حبیب الله خنجری فرماندار زرند در این دیدار ضمن قدردانی از اهمیت مدیران راه و شهرسازی نسبت به احداث راه‌ها و محورهای ارتباطی شهرستان زرند از اولویت بندی پروژه‌های عمرانی زرند در سال جدید خبر داد و گفت: پروژه های آبی، راه و شهرسازی و آموزش و پرورش از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های این فرمانداری در سال جدید است.

 
فرماندار زرند با اشاره به مسائل و مشکلات راه‌های ارتباطی و نقاط حادثه خیز در شهرستان زرند افزود: با توجه به صنعتی بودن شهر زرند و وجود معادن متعدد در این شهرستان همت مسئولان اجرائی شهرستان و استان درباره احداث راه‌های ارتباطی بیشتر احساس می‌شود.

 
خنجری افزود: تمام سعی ما در راستای تحقق اهداف اداره راه و شهرسازی است و آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری اعلام می‌کنیم.

 
وی با اشاره به همکاری و همراهی دهیاری‌های زرند تصریح کرد: تمامی معابری که در روستاها وجود دارد با همراهی و همکاری دهیاری‌ها و اداره راه شهرسازی آسفالت خواهند شد.

 
انتهای پیام/