فضای انتخاباتی با نشاط در کرمان ایجاد شود

علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر پنجشنبه در «همایش نقش روابط عمومی و رسانه در تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت»، با اشاره به پشتیبانی همیشگی مردم ایران از نظام گفت: مسئولین باید در زمینه خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند.

استاندار کرمان با اشاره به تدوین منشور انتخاباتی در کرمان گفت: باید فضای انتخاباتی با نشاط در کرمان ایجاد شود.

 

علیررضا رزم حسینی استاندار کرمان

 

به گزارش صدای زرند ، علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر پنجشنبه در «همایش نقش روابط عمومی و رسانه در تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت»، با اشاره به پشتیبانی همیشگی مردم ایران از نظام گفت: مسئولین باید در زمینه خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند.

 
وی با تاکید بر لزوم تحکیم روابط دولت و ملت ابراز داشت: روابط عمومی ها به عنوان حلقه واسط دولت و ملت نقش مهمی در این زمینه بر عهده دارند.

 

 
لزوم ارائه آمار شفاف و دقیق به مردم

 
رزم حسینی خواستار اطلاع رسانی در خصوص خدمات صورت گرفته در دولت به مردم شد و افزود: اخبار روابط عمومی ها باید از حالت خشک درآمده و به صورت تحلیل و نتیجه گیری ارائه شود.

 
نماینده عالی دولت در استان کرمان با تاکید بر لزوم برقراری ارتباط با بدنه جامعه گفت: اگر آمار شفاف و صحیح را به مردم ارائه کنیم اعتماد آنها افزایش پیدا کرده و رابطه دولت و ملت تعمیق می شود.

 
وی استفاده از ظرفیت های مردمی را لازمه توسعه یافتگی دانست و افزود: باید امور به مردم و بخش خصوصی واگذار شده و از ظرفیت های آنها استفاده شود.

 

 
اطلاع رسانی خدمات دولتی دچار نارسایی است

 
رزم حسینی با اشاره به اینکه در بخش اطلاع رسانی در خصوص خدمات دولتی نارسایی وجود دارد، تصریح کرد: مردم می خواهند در جریان خدمات صورت گرفته قرار گیرند.

 
نماینده عالی دولت در استان کرمان خواستار تجمیع روابط عمومی های استان شد و گفت: این امر منجر به هم افزایی می شود.

 
وی با تاکید بر لزوم استفاده از نیروهای بومی و متعهد در کرمان، تصریح کرد: باید برای افرادی که دارای کار هستند ارزش قائل بود و قطعا فردی بیکار که بدون تلاش و زحمت فقط منتظر دریافت یارانه است دارای منزلت نیست.

 
رزم حسینی با اشاره به افزایش تاثیرگذاری رسانه ها در استان کرمان ابراز داشت: باید رابطه مطلوبی بین روابط عمومی ها و رسانه ها ایجاد شود.

 

 
تدوین منشور انتخاباتی کرمان

 
استاندار کرمان در ادامه با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم طی سال جاری، افزود: در استان کرمان وحدت بین گروه های سیاسی وجود داشته و منشور انتخاباتی تدوین شده است.

 
رزم حسینی ادامه داد: باید زمینه لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود چرا که این امر در بعد بین المللی نیز حائز اهمیت بوده و در مذاکرات هسته ای تاثیرگذار است.

 
نماینده عالی دولت در استان کرمان با اشاره به اینکه مردم ایران در تعیین سرنوشت خود نقش مهمی دارند، افزود: روابط عمومی ها باید در انتخابات بی طرف بوده و تنها به وظایف خود عمل کنند.

 
وی با اشاره به بی طرف بودن عوامل برگزار کننده انتخابات، تصریح کرد: باید فضای انتخاباتی بانشاط در کرمان ایجاد شود.

 
نماینده عالی دولت در استان کرمان یادآور شد: باید با وحدت و همدلی انتخاباتی سالم و پرشور در کرمان برگزار کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: مهر