میراث هر کشور شناسنامه آن کشور است

اسلامی: با همکاری دوستداران میراث فرهنگی که از گذشته حافظ این میراث ارزشمند چوب بازی بوده و از تخریب آن جلوگیری کردند مایه مباهات می باشد و تلاش ما بر این است تا این میراث ملی و معنوی را به ثبت برسانیم و در آینده نیز به یونسکو معرفی خواهد شد.

2220با حضور مسوولین بخش یزدان آباد، بازی های محلی در روستای حصن آباد برگزار گردید.

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند از یزدان آباد، بازی محلی که در این روز برگزار شد بازی چوب بازی نام دارد که هنوز هم کم و بیش در مناطق فتح آباد و روستای سنگ از توابع بخش یزدان آباد رونق دارد.

 

دراین بازدید حبیب الله خنجری، فرماندار زرند، گفت: میراث فرهنگی شناسنامه هر کشور و مملکت است و یکی از راههای حفظ میراث و ابنیه مشارکت جدی بخش خصوصی در این زمینه است.

 

در پایان اسلامی، مسئول میراث فرهتگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند با بیان اینکه ظرفیت های بخش یزدان آباد از لحاظ میراث فرهنگی و آثار باستانی واقعاً فوق العاده و منحصر بفرد می باشد، گفت: با همکاری دوستداران میراث فرهنگی که از گذشته حافظ این میراث ارزشمند چوب بازی بوده و از تخریب آن جلوگیری کردند مایه مباهات می باشد و تلاش ما بر این است تا این میراث ملی و معنوی را به ثبت برسانیم و در آینده نیز به یونسکو معرفی خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/