همایش رده های نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند برگزار شد

همایش یک روزه مسئولین شعب نمایندگی ، مربیان و هادیان سیاسی و فرماندهان حوزه مقاومت بسیج سپاه ناحیه زرند ظهر روز یکشنبه ۲۷/۲/۹۴ در محل اردوگاه فرهنگی ، تفریحی ریحانشهر با حضور حجه الاسلام اسدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زرند برگزار گردید.

همایش رده های نمایندگی ولی فقیه با حضور حجت الاسلام اسدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زرند برگزار شد.

 

Sapae-zarand_ (2)

 

به گزارش صدای زرند ، همایش یک روزه مسئولین شعب نمایندگی ، مربیان و هادیان سیاسی و فرماندهان حوزه مقاومت بسیج سپاه ناحیه زرند ظهر روز یکشنبه ۲۷/۲/۹۴ در محل اردوگاه فرهنگی ، تفریحی ریحانشهر با حضور حجت الاسلام اسدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زرند برگزار گردید.

 
حجت الاسلام اسدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه : ضمن تبریک عید مبعث و گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی در خصوص برنامه های ابلاغی در سال جدید مطالبی چند بیان نمودند.

 

 

وی با اشاره به شعار سال جدید همدلی و همزبانی را رمز موفقیت و پاسداری از انقلاب و اسلام دانستند و با توجه به برگزاری انتخابات بویژه انتخابات خبرگان رهبری ، امسال را سال انتخابات و سال حساس سیاسی خواندند وابراز امیدواری نمودند با حضور نیروهای پرتوان فکری ، عقیدتی و سیاسی حماسه ای دیگر در سال جدیدآفریده شود.

 
وی همچنین خاطر نشان کردند هدف و سیره ما خط ولایت است و نباید از خط ولایت جدا بشویم و باید وحدت داشته باشیم چرا که حرف اول را در بسیج وحدت می زند همچون شهدای عزیز ما که یک دل بودند.

 
اسدی در خاتمه تصریح کرد: در حال حاضر برنامه‌های منظم و تاثیر‌گذار مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه با حمایت‌ بیدریغ شما بسیجیان با روحیه دینی و انقلابی و ولایتمداری با قدرت و اقتدار تمام در حال حفاظت و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

 

 
در پایان این همایش معنوی از تنی چند از مدیران عقیدتی ، مربیان و هادیان سیاسی و روابط عمومی حوزه های مقاومت بسیج با اهداء لوح تقدیر تجلیل لازم بعمل آمد.

 
شایان ذکر است تشکیل کارگروهای تخصصی مدیران عقیدتی ، نظارت ،مربیان و هادیان سیاسی ، روابط عمومی به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون راهکارهای اجرائی برنامه های ابلاغی در سال جدید از دیگر برنامه های جنبی این همایش بود.

 

 

Sapae-zarand_ (5)

Sapae-zarand_ (3)

Sapae-zarand_ (4)

Sapae-zarand_ (6)

Sapae-zarand_ (1)

 

انتهای پیام/

خبرنگار صدای زرند: اکبر ابراهیمی