روابط عمومی‌ها می‌توانند سرچشمه اطلاعات و ارتباطات در جامعه مدنی باشند

علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان به مناسبت فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه «روز روابط عمومی و ارتباطات» پیامی را صادر کرد.

استاندار کرمان به مناسبت فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه «روز روابط عمومی و ارتباطات» پیامی را صادر کرد.

 

 

Razm-Hoseeni-94

 

به گزارش صدای زرند، متن پیام علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان به شرح زیر است:

 

« نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به روز روابط عمومی و ارتباطات بیانگر ارزش و اعتبار و جایگاه برجسته آن در فعالیت های اجتماعی و سازمانی می باشد. روابط عمومی در صورت رعایت اخلاق ، صداقت و پرهیز از سطحی نگری و نگاه ابزاری می تواند سرچشمه اطلاعات و ارتباطات در جامعه مدنی قلمداد گردد.

 
توجه به دانش و روش های نوین علمی و تعامل سازنده با اصحاب رسانه و مطبوعات به ارتقاء جایگاه و منزلت این نهاد حساس کمک شایانی کرده و آن را به مظهر اراده و مطالبات بحق شهروندان تبدیل می کند.

 
روز روابط عمومی و ارتباطات را به تمامی دست اندرکاران و شاغلین در مراکز روابط عمومی ادارات ، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی استان که با توزیع عادلانه اطلاعات و روشن گری افکار عمومی ، روحیه امید و نشاط را بین شهروندان ایجاد کرده و مشارکت های مردمی را در آستانه دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی افزایش می دهند ، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 
امیدوارم که روابط عمومی ها در جامعه بالنده و رو به توسعه ایران با استفاده از اصول اخلاقی در سالی که توسط مقام معظم رهبری به شعار همدلی و همزبانی بین دولت و ملت مزیّن گردیده؛ در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید نقش حرفه ای خود را بطور مثبت و سازنده ایفا نمایند . توفیقات روزافزون شما را از درگاه احدیت مسألت دارم.»

 

انتهای پیام/