۹خشت طلا به عتبات عالیات اهدا شده است

گنبد حرم امام حسین (ع) در بازسازی سهم استان کرمان می باشد که از پشت بام حرم ۷/۵متر ارتفاع دارد که به ۲۴۰۰۰خشت طلا نیاز می باشد. که کارگاه آن در مرکز استان راه اندازی شده است.

جلسه ستاد بازسازی عتبات بخش یزدان آباد صبح امروز در دفتر امام جمعه یزدان آباد برگزار گردید، که حجت الاسلام سهرابی در این جلسه خبر اهدای تعداد ۹خشت طلا به عتبات عالیات را داد.

 

attabatmeeting

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، ایرانمنش مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان زرند، در این جلسه با اشاره به رحلت شهادت گونه زینب کبری (س) گفت: با توجه به اینکه نام شهداء را یدک میکشیم به عنوان خادم عتبات در خدمت مردم در بخش مرکزی و بخش یزدان آباد هستیم.

 

وی افزود: دفتر بازسازی عتبات در شهرستان زرند را فعال کردیم و چند تن از بازنشستگان سپاه نیز با جان و دل در حال خدمتگزاری در این دفتر می باشند.

 

وی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف دفتر اقدام به نصب بنر و پوستر در سراسر شهرستان نصب و توزیع خواهد شد، افزود: از هفته آینده ساخت گنبد در شهر کرمان شروع می شود و سازه آن ضد زره است و ۵۰۰سال مقاومت دارد و با توجه به اینکه این موضوع از طریق اینترنت اطلاع رسانی شده بود ۲مهندس ایرانی ساکن آمریکا برنامه را دیده و اعلام همکاری کرده اند.

 

امام جمعه بخش یزدانشهر نیز گفت: با توجه به اینکه تبلیغی زیادی صورت نگرفته ولی استقبال مردم در حدی بود که در روزهای اولیه مبلغ ۴۰میلیون تومان جمع آوری شد.

 

امام جمعه یزدان آباد با تقدیر از آقای حسین ایزدی یزدان آبادی، گفت: ایشان از بدو تاسیس این نهاد همواره در این امر خیر پیشقدم بوده و امیدواریم با همت مردم استان این مهم هرچه زودتر به اتمام برسد.

 

در پایان مسول ستادبازسازی عتبات یزدان آباد گفت: گنبد حرم امام حسین (ع) در بازسازی سهم استان کرمان می باشد که از پشت بام حرم ۷/۵متر ارتفاع دارد که به ۲۴۰۰۰خشت طلا نیاز می باشد. که کارگاه آن در مرکز استان راه اندازی شده است.

 

وی گفت: شماره حساب ۵۰۰۰نزد صندوق قرض الحسنه یزدان آباد صبح و عصر آماده دریافت وجوه نقدی همشهریان بزرگوار می باشد.

 

 

 

 

خبرنگار: ایزدی یزدان آبادی

 

 

انتهای پیام/