حوادث رانندگی در کرمان ۹ کشته و زخمی برجای گذاشت

بنا بر اعلام مرکز فرماندهی و کنترل پلیس کرمان بر اثر وقوع سه حادثه رانندگی ۵ نفر کشته و ۴ نفر زخمی شدند.

بنا بر اعلام مرکز فرماندهی و کنترل پلیس کرمان بر اثر وقوع سه حادثه رانندگی ۵ نفر کشته و ۴ نفر زخمی شدند.

 

 

سانحه تصادف 4 کشته و زخمی برجای گذاشت

 

به گزارش صدای زرند، اخبار تصادفات و سوانح رانندگی شب گذشته و صبح امروز سبب شد تا بار دیگر لزوم توجه به فرهنگ ترافیک مورد توجه قرار گیرد.

 

مرگ کودک یک ساله بر اثر بی احتیاطی پدر

 

فرمانده انتظامی شهرستان انار در تشریح این خبر گفت: عصر یکشنبه در پی اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تصادف در یکی از روستا های شهرستان انار ماموران انتظامی و ترافیک در محل حادثه حاضر شدند.

 

سرهنگ غضنفری بیان کرد: پس از حضور پلیس در صحنه مشخص شد راننده خودرویی که قصد داشت وسیله نقلیه خود را از پارکینگ خارج کند با کودک یک ساله خود برخورد کرده و منجر به مرگ او شد.

 

وی ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از شهروندان خواست در هنگام رانندگی، آرامش خود را حفظ کنند و با احتیاط بیشتر و همچنین رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام به رانندگی کنند تا در آینده کمتر شاهد چنین حوادث ناگواری باشیم.

 

واژگونی خودروی زانتیا دو کشته وچهار مجروح برجای گذاشت

 

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: شب گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو زانتیا در سیرجان ۲ نفر کشته و ۴ نفر مجروح شدند.

 

سرهنگ هادی ثمره افزود: این حادثه در کیلومتر ۶۰ محور «شیراز – سیرجان» رخ داد که بلافاصله پلیس به محل اعلامی اعزام شد و مشخص گردید یک دستگاه خودروی زانتیا با ۶ نفر سرنشین واژگون شده است.

 

ثمره خاطر نشان کرد : در این حادثه راننده خودرو و یکی از سرنشینان در محل حادثه جان خود را از دست دادند و ۴ نفر از دیگر سرنشین خودرو مجروح و توسط تیم های امدادی به بیمارستان اعزام شدند.

 

فرمانده انتظامی سیرجان تصریح کرد : علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس عدم توجه به جلوی رانند خودرو زانتیا اعلام شده است .

 

این مقام مسول در ادامه گفت : با توجه به این که واژگونی خودروها در صدر حوادث فوتی قرار دارد، این انتظار را داریم که رانندگان عزیز هنگام رانندگی با صبر ، حوصله و پرهیز از عجله و شتاب بی مورد ، سفر مطمئنی را داشته باشند.

 

برخورد موتور سیکلت با یک دستگاه خودرو مزدا دو کشته بر جای گذاشت

 

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر گفت: روز گذشته یک دستگاه موتورسیکلت با خودرو مزدا در مرکز این شهرستان برخورد کرد.

 

سرهنگ عباسی افزود: در این حادثه دو نفر راکب موتوسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند که علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

عباسی در توصیه ای جدی خطاب به راکبین این وسیله ی نقیه لزوم استفاده از کلاه ایمنی را مورد تاکید قرار داد

 

انتهای پیام/

منبع: ایسنا