نظر جلیلی درمورد مذاکرات هسته ای

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: در مورد توافق هسته‌ای باید با استفاده از نظریات راهبردی و حکیمانه رهبر انقلاب گام برداشت تا به موفقیت رسید.

Jalili_83422_632صدای زرند: به گزارش بوشهرنیوز، سعید جلیلی صبح دیروز، در جمع کارکنان و فرماندهان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و تبرک دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: شجره طیبه سپاه یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی است که اکنون در اوج بالندگی و شکوفای قرار دارد.

 

جلیلی افزود: سپاه یگان رزمی است که ریشه در قرآن و ولایت دارد و این مولفه‌ای است که موجبات تفاوت آن از نظام‌های دیگر جهان شده واین تفاوت نگرانی و ناامیدی دشمنان را در پی داشته است. انقلاب اسلامی پاسخ به دعوت خدا و پیامبر (ص) بود و به این واسطه حیات طیبه رشد پیدا کرد که هیچ قدرتی در برابر آن نتوانست مقاومت کند.

 

وی با اشاره به تهدیدات دشمنان علیه جمهوری اسلامی یادآور شد: معادله‌هایی که برای شکست جمهوری اسلامی و انتقال به مردم ایران توسط دشمنان طراحی شده‌ بود شکست خورده و نظام اسلامی روز به روز در حال پیشرفت است.

 

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به مانند کشتی است که با الهام از قرآن و اهل بیت (ع) در حال پیشرفت و حرکت از امواج سهمگین است و با موفقیت از آن عبور کرده و به ساحل امن خواهد رسید.

 

وی اظهار داشت: دشمنان با بهره‌گیری با تمام ابزار و تجهیزات و استفاده از ۱۷۰ شبکه ماهواره‌ای در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند اما بصیرت، شجاعت و ثبات قدم نظام اسلامی موجب شکست نقشه‌های آنان شده است.

 

جلیلی با اشاره به نیروگاه اتمی و راکتور تهران گفت: نیروگاه اتمی بوشهر و راکتور تهران که استفاده‌ صلح‌آمیز دارد چه ربطی به سلاح هسته‌ای دارد که غرب از آن می‌ترسد.

 

وی همچنین ادامه داد: در مورد توافق هسته‌ای باید با استفاده از نظریات راهبردی و حکیمانه رهبر انقلاب گام برداشت تا به موفقیت رسید، در این راه با ید خطوط  قرمز مد نظر باشد و با استفاده از ابتکارات و شیوه‌های که مطابق با منافع کشور در چارچوب اصلی نظام اسلامی است مذاکره کرد. بی‌اعتمادی جمهوری اسلامی به آمریکا ناشی از تجربیات و باورهای جمهوی اسلامی است.

 

جلیلی گفت: جمهوری اسلامی عضو آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای است و طبق قوانین و مقررات بین‌المللی می‌تواند از حق و حقوق خود در استفاده صلح‌آمیز و مقرون به‌صرفه‌‌ی انرژی اتمی دفاع کند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی این میراث بزرگ امام خمینی، امروز لنگرگاه ثبات و الگوی پیشرفت در منطقه نو جهان شده و نوید تمدن جدید جهانی است که موجب نگرانی دشمنان و شادی آزادی خواهان جهان شده است.

 
انتهای پیام/