پول یارانه کرمانیها از هزینه انتقال آب به استان بیشتر است

استاندار کرمان گفت: یارانه باید در جای خود هزینه شود اما تاکنون کرمانیها هشت هزار میلیارد تومان یارانه گرفته اند اما هزینه سه هزار میلیارد تومانی انتقال آب بر دوش مردم و دولت سنگینی می کند.

استاندار کرمان گفت: یارانه باید در جای خود هزینه شود اما تاکنون کرمانیها هشت هزار میلیارد تومان یارانه گرفته اند اما هزینه سه هزار میلیارد تومانی انتقال آب بر دوش مردم و دولت سنگینی می کند.

 

علیررضا رزم حسینی استاندار کرمان

 

به گزارش صدای زرند، علیررضا رزم حسینی استاندار کرمان در نشست کارگروه بانوان و خانواده استان کرمان با حضور معاون رئیس جمهور اظهارداشت: باید فکری برای هزینه صحیح یارانه ها شود و این پول درجایی خرج شود که سودی برای عموم مردم داشته باشد و مشکلی را رفع کند در حال حاضر در استان کرمان مردم هشت میلیارد تومان یارانه در یافت کرده اند اما پول انتقال حوزه به حوزه آب در کرمان سه هزار میلیارد تومان است که پروژه ای هزینه بر محسوب می شود و در صورت اجرا می توان بحران آب در کرمان را بر طرف کند.

 
وی با تاکید بر مطالبه گری مردم افزود: زنان نقش قابل توجهی در جامعه دارند و اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی در جامعه شکل گیرد باید این قشر که نیمی از مردم کشور را تشکیل می دهند را همراه خود کنیم زنان نیز به خصوص کارآفرینان باید برای رسیدن به خواسته هایشان مطالبه گری از مجاری قانونی را پیشه خود کنند.

 
استاندار کرمان گفت: باید با حمایت از کارآفرینان در جهت بهبوبد شرایط کنونی حرکت کنیم و نباید همیشه به دنبال رفع فقرزدایی و محرومیت باشیم و با دیدن فقر اه بکشیم بلکه باید این فقر را با تکیه برتوانمندیها از بین ببریم در این مسیر باید از راه صداقت وارد شویم و از وعده های دروغ و کذب بپرهیزیم.

 
وی از اعضای اتاق بازرگانی کرمان خواست نقش پر رنگ تری را در مباحث اقتصادی بازی کنند و افزود: اتاق کرمان باید از تکرار عملکرد گذشته خودداری کند و نقش راهنما را برای اقتصاد استان کرمان بازی کند تا شاهد حضور پر رنگ بخش خصوصی در جامعه باشیم. اتاق باید در کنار مردم و دولت قرار گیرد و در توسعه استان کمک کند ما باید به فکر کوچک کردن دولت باشیم و با برون سپاری کارها را به مردم بسپاریم و مشکلات را کاهش دهیم.

 
وی با انتقاد از بروکراسی اداری موجود در کشور افزود: این امر به مصیبتی در مسیر توسعه اقتصادی تبدیل شده است و باید بروکراسی نحص اداری را از بین ببریم و مشکلات و موانع در مسیر توسعه را حذف کنیم.

 
وی افزود: در صورت مدیریت صحیح و رفع موانع می توانیم شکوفا شویم و اگر استان کرمان را با اختیارات اقتصادی در اختبار من می گذاشتند حتی توان پرداخت مالیات اضافه به دولت را داشتم و وضعیت اقتصادی استان را مطلوب می کردم.

 

انتهای پیام/