پاسداری از دین و خَلق خدا رسالت بزرگی است

سلطانی افزود: سپاه پاسداران، یادگار گران‌قدر فرزانه دوران حضرت امام خمینی (ره) بر ملّت غیور و دلیر ایران بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسداری از دین و خَلق خدا را رسالت بزرگی عنوان کرد.

 

SepahPasdaran_652015202

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام اکبر سلطانی در این باره بیان داشت: پاسداری به معنای حراست و نگهداری است و در حقیقت پاسداری در انقلاب اسلامی ایران حرکتی بود برای رسیدن به شعار غلبه خون بر شمشیر.

 

حجت الاسلام اکبر سلطانی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نمادی ارزشمند است که ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان امام حسین علیه‌السلام عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت، نقش تعیین کننده‌ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران، ایفا کند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که برای رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی تأسیس شده است.

 

اکبر سلطانی تاکید کرد: وظیفه پاسداری از دین و خلق خدا، رسالت بزرگی است. برای همین است که امام حسین علیه‌السلام آن بزرگ پاسدار الهی، برای دفاع از کیان اسلام، مرگ سرخ را به زندگی ننگین ترجیح داد.

 

ایشان اظهار داشت: پاسدار، واژه‌ای است که در فرهنگ انقلاب اسلامی، حکایت از روحیه شجاعت، شهامت، فداکاری و از خودگذشتگی دارد. در این فرهنگ، پاسدار حقیقی می‌کوشد، تا سرحدتوان جلوه گر صفات والای حسینی باشد. پاسدار فریاد هیهات من الذّله آن حضرت را روبه‌روی خویش قرار می‌دهد و عملاً از هرگونه ذلّت و خواری در برابر دشمن می‌پرهیزد.

 

سلطانی افزود: سپاه پاسداران، یادگار گران‌قدر فرزانه دوران حضرت امام خمینی (ره) بر ملّت غیور و دلیر ایران بود.

 

وی در پایان گفت: رویش این نهال ارزشمند ابتکار ویژه‌ای بود که نیاز به هوش بالای فکری و سیاسی داشت. کسانی که تار و پود این شجره مقدّس را می‌شناسند و عوامل پدید آورنده و اهداف و انگیزه‌های آن را به خوبی درک می‌کنند اقرار دارند که پیشنهاد تشکیل این نهاد مقدّس، نشان دهنده ژرف نگری و استواری امام و فرزندان دلاور انقلاب، برای رهایی از ستم و سلطه بیگانگان و رسیدن به استقلال و عدالت واقعی است. بر همین اساس، سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی، هیچ گاه نباید از رسالت سنگین خود غافل شوند.

 

 

انتهای پیام/