صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند: بیمه آرامش سرمایه گذاران است

علی صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند در مراسم تودیع و معارفه رئیس شرکت سهامی بیمه ایران در زرند از بیمه به عنوان یه پشتوانه قوی برای افراد هر جامعه نام برد.

علی صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند در مراسم تودیع و معارفه رئیس شرکت سهامی بیمه ایران در زرند گفت: بیمه آرامش سرمایه گذاران است.

 

 

تودیع و معارفه رئیس شرکت سهامی بیمه ایران در زرند

به گزارش صدای زرند، علی صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند در مراسم تودیع و معارفه رئیس شرکت سهامی بیمه ایران در زرند از بیمه به عنوان یه پشتوانه قوی برای افراد هر جامعه نام برد.

 
صادق زاده در ادامه تصریح کرد: امروزه بیمه یکی از نیازهای اساسی و بدون چون وچرا برای هر فرد و هر خانواده به شمار می رود و چه بسا سهل انگاری در این امر باعث بروز عواقب بدی برای هر فرد خواهد شد.

 
وی به زرند صنعتی نیز اشاره کرد و گفت: شهر زرند دارای سرمایه گذاران زیادی می باشد که بیمه می تواند نقش موثری و پشتوانه ای قوی در آرامش این شرکتها ایفا نماید .

 
وی به نقش طرح تحول سلامت نیز اشاره کرد و گفت : همه اقشار جامعه باید از صنعت بیمه در جهت رفاه خود وخانواده استفاده نمایند.

 
وی در پایان این مراسم از زحمات ده ساله ایزدی در بخش بیمه شهرستان تقدیر و برای بدریان ریاست جدید این شرکت  نیز آرزوی موفقیت کردند.

 

 

انتهای پیام/