نگاه غرب به زنان انحرافی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرند گفت: نوع نگاه مادی و انحرافی غرب به زنان، ذره‌ای از اراده الهی در تکامل بیش از پیش آن نمی‌کاهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرند گفت: نوع نگاه مادی و انحرافی غرب به زنان، ذره‌ای از اراده الهی در تکامل بیش از پیش آن نمی‌کاهد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرند

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام محسن اسدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرند امروز در گفت‌و‌گو با اشاره به سالروز تولد حضرت فاطمه (س) و روز زن اظهار داشت: ولادت فاطمه زهرا (س)  و حضرت امام خمینی (ره)، فرصت مقتضی را برای زنان مسلمان ایجاد کرده تا هویت مسلمان و ارزش والای زنان در پرتو نظام اسلامی را مورد توجه و ملاحظه قرار دهند و زنان مسلمان را به سرمشق ‌گرفتن از ایشان فرا خوانند.

 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرند بیان کرد: زنان، سربازان خط مقدم انقلاب هستند و اگر زنان با انقلاب سازگار نبودند و این انقلاب را نمی‌پذیرفتند و به آن باور نداشتند، مطمئناً این انقلاب واقع نمی‌شد.

 
وی افزود: بدون تردید در میان زنان و بانوان اسلامی، فاطمه زهرا (س) محبوب‌ترین چهره دینی، علمی، ادبی، تقوایی و اخلاقی در میان مسلمانان و دیگر مردم جهان به شمار می‌رود و شخصیت ایشان اسوه و الگویی برای تمام زنان عاشق عفت و فضیلت است.

 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند یادآور شد: قطعا زن به عنوان انسان یعنی اشرف مخلوقات، توانایی رسیدن به مراتب والای معنوی و روحانی در کنار تخصص علمی و عملی را دارا است و نوع نگاه مادی و انحرافی غرب به آن ذره‌ای از اراده الهی در تکامل بیش از پیش آن نمی‌کاهد.

 
وی تصریح کرد: اکنون که غرب به دنبال سوء‌استفاده از نیاز ابتدایی و اعتلایی انسان به زن و خانواده و منحرف کردن رفتار بشریت نسبت به مواجهه با مفهوم متعالی خانواده است دستورات دینی اسلام بهترین نسخه برای هدایت صحیح جهانیان به نگاه عادلانه به آن است.

 
اسدی عنوان کرد: در دنیایی که منافع بسیاری از ایادی شیطان در منزوی ‌کردن زن از جامعه و جامعه از زن و به تقابل کشیدن فرهنگ‌های گوناگون بشری در صیانت از حرمت مفاهیمی چون زن، خانواده، حجاب و ازدواج هستند، توجه به دیدگاه اسلام و ترویج آن می‌تواند راهکار مناسبی برای مدیریت جهانی قشر عظیم زنان باشد و بهترین راه رشد و ترقی در همه عرصه‌ها رعایت تمام شئون یک زن مسلمان برای برداشتن گام‌های بلند و کسب افتخارات بی‌شمار است.

 
انتهای پیام/