آمادگی بسیجیان برای مقابله با هر نوع تهدید از سوی دشمنان‌

رزمایش گردان های بیت المقدس بسیج سپاه شهرستان زرند با نام ” محمد رسول الله صل الله علیه وآله وسلم ” نیمه دوم اسفندماه ۹۳ در منطقه عمومی ریحانشهر زرند برگزار گردید.

فرمانده سپاه شهرستان زرند از آمادگی بسیجیان برای مقابله با هر نوع تهدید از سوی دشمنان‌ خبر داد.

 

 

سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه شهرستان زرند

 

به گزارش صدای زرند، سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه شهرستان زرند ظهر امروز در جمع مردم شهرستان زرند با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۸۰ شهید شهرستان زرند از برگزاری دو رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس بسیج سپاه شهرستان زرند خبر داد و در مورد اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد: این رزمایش با هدف نمایش اقتدار بسیجیان و ارتقای توان دفاعی و رزمی، ایجاد و افزایش مهارت‌های عمومی ارکان و اعضای گردان‌های بیت‌المقدس متناسب با ماموریت‌های محوله‌، افزایش توان و آمادگی رزمی بسیجیان برگزار شد.

 
زمانی بیان داشت: اجرای آموزش‌های مورد نیاز با توجه به نوع ماموریت بسیج، آمادگی گردان‌های بیت‌المقدس در زمینه‌های مختلف فرهنگی‌، رزمی‌، تربیتی‌ و آموزشی، اجرای مهارت‌های تاکتیکی و تکنیکی‌، آمادگی بسیجیان با هر نوع تهدید از سوی دشمنان و چگونگی مقابله با تهدیدات از دیگر اهداف این رزمایش بود.

 
وی یادآور شد‌: اجرای آموزش‌های حفظ و انسجام در راستای تقویت و توسعه آموزش‌های دفاعی امنیتی از مطالبات رهبری است.

 
زمانی افزود: این رزمایش در کنار آموزش نظامی و تمرینات، برنامه‌های مختلف عقیدتی و سیاسی به منظور آگاهی بسیجیان و چگونگی مقابله با آن را در دستور کار قرار داد.

 
وی گفت: در این کلاس‌ها آموزش عملیات کوی و برزن، عملیات کمین و ضد کمین، امداد و نجات، عملیات دورا‌دور، عملیات توجیه ایست و بازرسی، پدافند غیر‌عامل‌ و رزم شبانه نیز برگزار شد.

 
زمانی اجرای این رزمایش با هدف نشان دادن اقتدار نظام جمهوری اسلامی با حضور بسیجیان در مقابل تحرکات دشمن اعم از هرگونه تهدید نظامی و غیر نظامی عنوان کرد.

 
فرمانده سپاه زرند اظهار داشت: تاثیر این رزمایش‌ها بر تفکر بسیج و بسیجی این است که ‌هشت سال دفاع مقدس و پیروزی‌های چشمگیر در آن مقطع تاریخی از انقلاب اسلامی اقتدار و عزت نظام اسلامی را به دنبال داشت.

 

 

گفتنی است، رزمایش گردان های بیت المقدس بسیج سپاه شهرستان زرند با نام ” محمد رسول الله صل الله علیه وآله وسلم ” نیمه دوم اسفندماه ۹۳ در منطقه عمومی ریحانشهر زرند برگزار گردید.

 
انتهای پیام/