به بهانه کسب رتبه اول در دومین جشنواره وب نویسی زرند توسط سایت کوهبنان امید

در این فرصت باید از آقای مهدی زینلی مدیر محترم پایگاه خبری کوهبنان امید که اخیراً با درخششی بی نظیر رتبه اول در بخش وبسایت های دومین جشنواره وب نویسی زرند را کسب نمود و برای شهرستان کوهبنان که به بام فرهنگی استان معروف است افتخار آفرید سپاسگزار باشیم و زحمات شبانه روزی اش را ارج نهیم.

متاسفانه امروزه فقط تعداد معدودی از کوهبنانی های اهل قلم با پایگاه خبری کوهبنان امید، همکاری قلمی دارند. همکاری با سایت عشق می خواهد، باید عاشق باشی که هزینه کنی، وقت صرف کنی، مطلب بنویسی و آن را با دقت و حوصله تایپ کنی و برای سایت بفرستی.

 


صدای زرند: خیلی ها می توانند بنویسند و قلم خوبی هم دارند ولی می گویند چرا بنویسیم؟ ممکن است مسئولان را خوش نیاید و برای ما مایه دردسر شود! به نظر من این افراد شهامت قلم به دست گرفتن را ندارند.

 

بعضی از دوستان هم مشغله کاری و گرفتاری های روزمره زندگی را بهانه می کنند که فرصت سر خاراندن را هم از آنها گرفته است چه رسد به همکاری با سایت! به نظر من این دوستان هم بهانه تراشی می کنند، مشغله کاری و گرفتاری برای همه وجود دارد و این دلیلی برای عدم همکاری با سایت نمی باشد.

 

بدون شک  دوست عزیزم مهدی زینلی در مدت کوتاهی که پایگاه خبری کوهبنان امید را راه اندازی نموده دوستان و دشمنان خود را خوب شناخته و همواره تلاش کرده دست نازنین دوستان را به گرمی بفشارد و قدردان آنها باشد و صورت خود را از چنگال تیز دشمنان پنهان دارد…!

 

در طول این مدت هم توهین و ناسزا و هم تشویق و ترغیب بدرقه راهش بوده که البته او از دشنام ها درس و از تشویق ها قوت قلب گرفته…

 

در این فرصت باید از آقای مهدی زینلی مدیر محترم پایگاه خبری کوهبنان امید که اخیراً با درخششی بی نظیر رتبه اول در بخش وبسایت های دومین جشنواره  وب نویسی زرند را کسب نمود و برای شهرستان کوهبنان که به بام فرهنگی استان معروف است افتخار آفرید سپاسگزار باشیم و زحمات شبانه روزی اش را ارج نهیم که با راه اندازی پایگاه کوهبنان امید این شهرستان کهن را به تمام دنیا معرفی نموده و همواره کوشیده است تا از جار و جنجال و طرح مسائل تفرقه افکن بپرهیزد و صراط مستقیم را با جلب کاربران فراوان سودا نکند که این امر قابل توجه و تحسین برانگیز است.

 

آری زینلی  چون کوهی استوار در برابر سختی ها و ناملایمات روزگار ایستاده و با آگاهی و تدبیر نهایت تلاش خود را برای انعکاس مطالبی بهتر به کار گرفته است و هر روز در راه پیشرفت و بهتر شدن سایت گامی به جلو برمی دارد و در این زمانه که به دلیل بعضی ملاحظات برخی از اهالی رسانه دست به عصا راه می روند خط مشی سایت کوهبنان امید قابل تحسین است، چرا که جناب  زینلی همیشه آنچه را می پسندد و به آن اعتقاد دارد بدون سانسور در سایت منعکس می کند و در بیان عقیده اش ظاهراً هیچ هراسی هم از کسی ندارد و من امیدوارم که این بی باکی روزی کار دستش ندهد!

 

بدون شک بام فرهنگی استان کرمان  استعدادها و ظرفیت های بسیار خوب و قابل توجهی در ادبیات و هنر دارد. سایت  کوهبنان امید  دست یاری همه اهالی قلم و اندیشه را برای همکاری به گرمی می فشارد و جناب  زینلی  با رویی گشاده تمام انتقادها، پیشنهادها، مطالب و راهکارهای همشهریان گرامی را پذیرا می باشد. پس شما کوهبنانی های های عزیز بیایید از همین امروز همکاری خود را با سایت  کوهبنان امید  آغاز کنید و بیایید دست در دست یکدیگر گام برداریم و با صمیمیت و مهربانی و همدلی و همفکری برای ارتقاء سطح فرهنگ و توسعه و پیشرفت شهرمان  تلاش کنیم.

 

یا علی مدد
محمود جعفری کوهبنانی

انتهای یادداشت/