نماز جمعه خاری در چشم دشمنان شده است

امام جمعه کوهبنان گفت: نماز جمعه یکی از اجتماعات هفتگی است که زمینه وحدت و برادری را در بین مردم جامعه رقم زده و خاری در چشم دشمنان شده است.

به گزارش صدای زرند، به نقل از فارس: حجت‌الاسلام عباس جعفری  در نشست ستاد نماز جمعه کوهبنان و بخش طغرالجرد اظهار داشت: نماز جمعه یکی از برکات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است که امام این حکم الهی و سیاسی را احیا کرد.

 

وی ادامه داد: نماز جمعه یک شبکه همراه و همگام با نظام اسلامی است که همواره مدافع آرمان‌های حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری بوده و ملجأ مردم و جوانان انقلابی و همچنین حامی مسئولان دلسوز است که توانسته طی سال‌های گذشته برکات فراوانی را به همراه داشته باشد.

 

امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: یکی از اجتماعات هفتگی که زمینه وحدت و برادری را در بین مردم جامعه رقم زده و خاری در چشم دشمنان شده، نماز جمعه است که این فریضه با شکوه خاصی در کشور برگزار و در شهرستان کوهبنان هم با استقبال بی‌نظیر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 

وی ابراز داشت: با هماهنگی و برنامه‌ریزی انجام شده، دانش‌آموزان مدارس کوهبنان به صورت منظم به همراه مربیان و دبیران خود در مراسم نماز جمعه شرکت می‌کنند و سعی شده از وجود دانش‌آموزان قاری و مؤذن در برگزاری نماز جمعه کوهبنان استفاده شود.

 

امام جمعه کوهبنان از برگزاری جلسات ستاد نماز جمعه به صورت منظم و تشکیل کمیته‌های ستاد نماز جمعه خبر داد و افزود: تعدادی از جوانان علاقه‌مند به‌عنوان یاوران نماز کار ساماندهی و نظم بخشیدن و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مردمی در بین دو نماز را بر عهده دارند.

 

وی یادآور شد: برگزاری جلسات تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه، استفاده از وجود دانش‌آموزان برتر مسابقات نهج‌البلاغه، فعالیت مهد آدینه، ختم قران کریم توسط نمازگزاران در مناسبت‌های مختلف و… از جمله فعالیت‌هایی است که با همکاری ستاد نماز جمعه برگزار می‌شود.

 

جعفری ادامه داد: به تازگی توسط زوج خیر کوهبنانی خانه‌ای در اختیار دفتر امام جمعه کوهبنان قرار گرفته که به‌عنوان مجتمع فرهنگی و رفاهی آدینه فعالیت‌های در زمینه مهدویت، نهج‌البلاغه، قرآن، امور فرهنگی، همایش‌های ستاد نماز جمعه و… در آن صورت می‌گیرد.

 

حجت‌الاسلام مهدی صادقی امام جمعه بخش طغرالجرد ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) همواره مورد عنایت ویژه نبی مکرم اسلام(ص) بود، به گونه‌ای که ایشان فاطمه را پاره تن خود می‌دانست.

 

وی ادامه داد: پیامبر اعظم همواره به مردم توصیه می‌کرد که با نور چشمش رفتار و برخوردی مناسب داشته باشند، اما هنوز آب غسل پیامبر خشک نشده بود که برخی مردم به ایشان جسارت کردند.

 

امام جمعه بخش طغرالجرد تصریح کرد: حضرت زهرا(س) تا آخرین لحظات عمر خویش در کنار ولایت و رهبری بود و با تمام وجود از ولایت دفاع کرد، حتی وقتی که دشمن به خانه ایشان حمله‌ور شد و پهلوی ایشان را شکست، حضرت زهرا از ولایت جدا نشد.

 

 
انتهای پیام/