متخلفان چهارشنبه‌ی آخر سال تا پایان عید نوروز بازداشت می‌شوند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: کسانی که در چهارشنبه‌ی آخر سال از خط قرمز‌های پلیس عبور کنند، بازداشت شده و تا آخرین روز تعطیلات نوروزی مهمان پلیس هستند.

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: کسانی که در چهارشنبه‌ی آخر سال از خط قرمز‌های پلیس عبور کنند، بازداشت شده و تا آخرین روز تعطیلات نوروزی مهمان پلیس هستند.

 

4Shanbe-Sori

 

به گزارش صدای زرند، سرهنگ عبدالعلی روانبخش با بیان این مطلب افزود: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با دستگاه قضایی مقرر شد، افرادی که در چهارشنبه‌ی آخر سال با اغتشاش، نظم و امنیت عمومی را برهم زده و از خط قرمزهای پلیس عبور می‌کنند، دستگیر شده و تا آخرین روز تعطیلات نوروز در بازداشتگاه بمانند .

 
وی تأکید کرد: علاوه بر این، خودروهایی که با لایی‌کشیدن، ایجاد صوت ناهنجار و سد معبر طولانی در چهارشنبه‌ی آخر سال موجب برهم‌زدن آرامش عموم مردم می‌شوند نیز توقیف شده و تا آخرین روز تعطیلات در پارکینگ‌های پلیس نگه‌داری می‌شوند.

 
وی هم‌چنین گفت: مأموران انتظامی شهرستان کرمان در اجرای طرح‌ها و عملیات‌های پاک‌سازی روزهای اخیر در نقاط آلوده و جرم‌خیز، موفق به دستگیری ۲۲۹ مجرم به اتهاماتی از قبیل سرقت، اوباش‌گری و تهیه و توزیع موادمخدر شدند.

 
وی افزود: پس از انجام برنامه‌ریزی‌های مدون و نقطه‌یابی نقاط آلوده در سطح کرمان و با انجام هماهنگی‌های قضایی، احکام لازم برای دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه‌های آنان صادر شده است.

 
روانبخش تأکید کرد: فرآیند عملیات‌های پاک‌سازی در سطح شهر کرمان از اوایل اسفندماه شروع شد و طی این عملیات‌ها افرادی به جرم اعتیاد، سرقت، شرارت، تهیه‌ی موادمخدر و توزیع آن در سطح شهر و حومه، تهیه و پخش مشروبات الکلی و حاملان اسلحه‌های غیرمجاز شکاری دستگیر شدند.
روانبخش در پایان از مردم خواست که در ایام نوروز و زمانی که در منزل نیستند، مراقبت از منزل خود را به همسایگان قابل اعتماد بسپارند تا شاهد وقوع جرایمی در این ایام نباشیم.

 

انتهای پیام/