زمان برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره وب نویسی زرند (اصلاح شده)

با پیگیری های که انجام شده است قرار است مراسم اختتامیه دومین جشنواره وب نویسی زرند در تاریخ سه شنبه ۱۲ اسفند ماه ساعت ۱۶:۰۰ در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند برگزار شود.

با توجه به پاره ای مشکلات و نیز فشردگی برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان، زمان برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره وب نویسی زرند با کمی تاخیر همراه شد.

 

 ZarandWebFestival2

 

به گزارش صدای زرند، با پیگیری های مسعود لشکری، دبیر دومین جشنواره وب نویسی زرند، مراسمی با شکوه و با حضور مسئولین شهرستان و تمامی علاقه مندان این عرصه، برای اهدای جوایز برترین های دومین جشنواره وب نویسی زرند برگزار خواهد شد.

 

دبیر دومین جشنواره وب نویسی زرند در گفتگو بیان داشت: با پیگیری های که انجام شده است قرار است مراسم اختتامیه دومین جشنواره وب نویسی زرند در تاریخ سه شنبه ۱۲ اسفند ماه ساعت ۱۶:۰۰ در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند برگزار شود.

 

 

لشکری با بیان اینکه در مجموع ۴۳ وب سایت و وبلاگ در این دوره از جشنواره شرکت نموده اند، اظهار داشت: طبق اعلام نتیجه کمیته داوران این جشنواره و با توجه به صحبت هایی که تا این لحظه انجام شده است قرار است از سه وب برتر از بین تمامی وب های شرکت کننده، به همراه برترین وبلاگ جشنواره، برترین وب مذهبی (هیئت های مذهبی)، برترین وب شهرستان کوهبنان و نیز برترین وبلاگ روستایی تقدیر به عمل آید.

 

وی همچنین با بیان اینکه هدف اصلی این جشنواره ترویج فرهنگ استفاده بهتر از فضای مجازی در شهرستان بوده است و رتبه بندی وب ها در حاشیه این هدف قرار می گیرد، گفت: امیدواریم که مدیران تمامی وب های شرکت کننده در این دوره از جشنواره و نیز تمامی علاقه مندان به اینگونه مراسمات در روز اختتامیه حضور داشته باشند تا بتوانیم ضمن استفاده از محضر این دوستان مراسمی هرچه پربارتر را رقم بزنیم. لذا بدین وسیله از تمامی دوستان برای حضور در اختتامیه دومین جشنواره وب­ نویسی زرند دعوت به عمل می آوریم تا ضمن ایجاد فضایی مناسب برای آشناییت هر چه بیشتر فعالان عرصه مجازی، بتوانیم از نظرات این عزیزان در بهبود شرایط فضای مجازی کمک بگیریم.

 

دبیر دومین جشنواره وب نویسی زرند در پایان بیان داشت: قرار است در مراسم اختتامیه به یک یا دو نفر از دوستان صاحب نظر برای بیان مشکلات موجود در فضای مجازی شهرستان اجازه سخنرانی چند دقیقه ای در حضور حاظرین در جلسه، که شامل مسئولین اجرایی و مدیریتی شهرستان می باشند، داده شود. لذا از علاقه مندان جهت این بخش از برنامه و کسانی که فکر می کنند می توانند مشکلات موجود در فضای مجازی را بیان کنند تقاضا می شود که درخواست خود را با ارسال نام و مشخصات تماس خود به آدرس ایمیل info@sedayezarand.ir اعلام نمایند تا برای این عزیزان زمان لازم برای ایراد سخن در نظر گرفته شود.

 

Logos

انتهای پیام/


پی نوشت: با توجه به همزمانی ۱۳ اسفند ماه با اولین روز ایام فاطمیه زمان برگزاری مراسم اختتامیه به سه شنبه دوازدهم اسفند ماه تغییر کرد.