دلنوشته دهه فجر و یوم الله ۲۲بهمن / میلاد انقلاب نور بر مقام معظم رهبری، همه عاشقان ارادتمندان به ولایت مبارک باد

صدای زرند: میلاد انقلاب نور بر مقام معظم رهبری، همه عاشقان ارادتمندان به ولایت مبارک باد.

 

22Bahman

 

ای امام خوبی ها ای خمینی عزیز سال ها ملت ایران چشم به راه تو بود، سال ها نام تو در قلب های سبز عاشقان حک شده بود، سال ها آسمان خود را در ظلمت فرو برده بود، و سالها جاده ها در حسرت نیامدنت محو شده بود.

 


امام عزیزآمدی و با آمدنت بهار کم کم از راه رسید و خود را از تازیانه زمستان که سال ها گرفتار آن شده بود رها کرد. دهه فجر آمد که آمدنش طلوع فجر آزادی را نوید می دهد به میهن باز گشتی؛ دیو بیرون شد و فرشته درآمد.

 

آری همه میهن به استقبال تو آمد؛ میهنی که تا پای جان از (راه) و (رهبر) دفاع کرد و زمین گل باران شد. زمینی که تارش گل های سرخ و پودش چشمان عاشق و منتظر بود خود را برای در آغوش گرفتن قدومت گشوده بود.

 

آفتاب وجودت ابرهای تیره ی تردید و شکاکیت را کنار زد و درخشندگی را هدیه ی قلب های سبز عاشقان کردی و همه ی دل های بی قرار از انتظار طلوعت در آمدند و فاصله ها محو شد.

 

خیابانها رنگ عشق گرفت و شب برای همیشه فراری شد؛ نسیم از لابه لای سروهایی که در تماشای تو ایستاده بودند می گذشت و پیام سبزآزادی را یادآور می شد.

 

آری اینک ۲۲بهمن تابلویی رنگی و چند بعدیست که پیش رویمان قرار گرفته و یادآور روزهای خون و آتش و صحنه های نبرد است؛ یاد آور روزیست که آتش بر ابراهیم گلستان شد و خون وطنمان را لاله زار کرد.

 

امام مهربانی ها تو آمدی و کابوس ترس و وحشت را برای همیشه از میان بردی و پرده های غفلت را از هم دریدی تو  بودی که حضور سبزت سراسر میهن را عطرآگین کرد و کلام طنین اندازت کوچه پس کوچه ها ی قلب های عاشقان را گلباران.

 

آری تو بودی که غرور ابر قدرت ها را در هم شکستی و دل نشین ترین بهار را میهمان آشیانه ی غم گرفته ی پرستوها کردی.

 

میلاد انقلاب نور بر مقام معظم رهبری، همه عاشقان ارادتمندان به ولایت مبارک باد.

 

 

======================
یاداشت از :فاطمه نامجو کوهبنانی

======================