دعوت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار زرند برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

وحدت ملی و اقتدار جمهوری اسلامی، مهمترین سلاح برای مبارزه با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و یکی از مهمترین جلوه‌های حضور وحدت‌ آفرین مردم، مشارکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

22bahman3546

دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و خنجری فرماندار زرند با صدور پیامی از عموم مردم نجیب و ولایتمدار شهرستان زرند برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورند.

 

در متن این پیام آمده است:

 

یوم الله ۲۲ بهمن تداعی کننده پیروزی شکوهمند انقلابی است که همچون بارش ابر کرامت و آزادگی بر کویر دلهای استبداد زده مردم ایران، تحقق وعده الهی را به پرچمداری خمینی کبیر (ره) شکوفا ساخت تا دینداری، آزادیخواهی، استقلال و پیشرفت در سایه سار اعتدال و عقلانیت همچون رودی خروشان در تمامی تاریخ این مرز پرگهر جریان یابد.

 

وحدت ملی و اقتدار جمهوری اسلامی، مهمترین سلاح برای مبارزه با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و یکی از مهمترین جلوه‌های حضور وحدت‌ آفرین مردم، مشارکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

 

مردم خداجوی و ولایتمدار شهرستان زرند همچون گذشته با درک شرایط خاص حاکم بر منطقه، جهان و حساسیت مذاکرات هسته ای با کشورهای ۱+۵ و به منظور نمایش وحدت و یکپارچگی خود همگام با سایر مردم ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی و پیمان مجدد با مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، برگ زرین دیگری را به دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیفزایند.

 

لذا ضمن تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مردم نجیب و شریف شهرستان زرند به ویژه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، از تمامی اقشار مختلف مردم برای حضور یکپارچه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت می نمایم تا با شرکت در این راهپیمایی حمایت خود را از سیاست های دولت تدبیر و امید اعلام نمایند.

 

 

حسین امیری – نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی

حبیب الله خنجری – فرماندار شهرستان زرند

 

 

 

 

انتهای پیام/