کانون دانش آموزی هلال احمر با عنوان طرح دادرس افتتاح شد

به مناسبت ایام الله دهه ی فجر کانون دانش آموزی هلال احمر در دبیرستان پسرانه شهید مدرس روح آباد با عنوان طرح داد رس افتتاح شد

به مناسبت ایام الله دهه ی فجر کانون دانش آموزی هلال احمر در دبیرستان پسرانه شهید مدرس روح آباد با عنوان طرح داد رس افتتاح شد.

 

helal-Ahmar

 

به گزارش صدای زرند، حمید صادقی زاده مدیر آموزش و پرورش زرند ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی کانون هلال احمر در آموزشگاه های شهرستان که با هدف آمادگی دانش آموزان برای مواجهه با روز های سخت تشکل شده است، گفت: کار جمعیت هلال احمر کمک رسانی به انسانها در هنگام بروز مشکلات است باید دانش آموزان آموزش های لازم در زمینه های برخورد عاطفی و فرهنگی در هنگام بروز مشکل را فراگیرند.

 

 

مدیر آموزش و پرروش زرند تصریح کرد: امداد و کمک رسانی زمان و مکان خاصی ندارد و فرد آموزش دیده می تواند در هر جا که احتیاج به کمک باشد استفاده نماید.

 

 

سید محمد رضا علیزاده مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان زرند منظور از طرح (دادرس) را دانش آموز آماده در روز های سخت عنوان کرد و افزود: امسال برای اولین بار در شهرستان ۱۰ آموزشگاه عضو این طرح شدند و دانش آموزان عضو هلال احمر به صورت دسته های ۱۴ نفره دسته بندی می شوند و ضمن فرا گیری آموزش های لازم در هنگام وقوع سوانح حوادث به کمک آسیب دیدگان می شتابند.

 

 

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان زرند یکی از اهداف برگزاری طرح داد رس را آشنایی نسبی با فعالیت های هلال احمر دانست.

 

 

پور سعید گفت: در پایان هر سال تحصیلی المپیاد امداد رسانی برگزار می شو د و نفرات برتر به المپیاد استانی راه می یا بند.وی از برگزاری اردو های امدادی با هدف تشویق و ترغیب دانش آموزان در آینده نزدیک خبر داد.

 

انتهای پیام/