۲۲بهمن نقطه عطف تاریخ معاصر جهان است

حجت الاسلام اکبر سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند دقایقی قبل در جلسه خانه قرآن روستای روح آباد،۲۲ بهمن را نقطه عطف تاریخ معاصر جهان عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند دقایقی قبل در جلسه خانه قرآن روستای روح آباد،۲۲ بهمن را نقطه عطف تاریخ معاصر جهان عنوان کرد.

 

 

حجت‌الاسلام اکبر سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام اکبر سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در جلسه خانه قرآن روستای روح آباد بیان داشت: فجر انقلاب اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن ماه طلوع کرد و نقطه عطف تاریخ جهان معاصر شد.

 
حجت الاسلام سلطانی افزود: در آن ایام نورانی، ملت بلند آوازه و سربلند ایران اسلامی به رهبری امام و مقتدای خود حضرت امام خمینی(ره) عمیق ترین تحولات حماسه آفرین را بر محور ایمان به خدای یگانه رقم زد و با ایستادگی بر سر آرمان ها و ارزش های اسلام ناب، دست بیگانگان و مستکبران را از تعرض به کشور ولایتمدار خویش کوتاه کرد.

 
اکبر سلطانی با بیان این که این انقلاب اسلامی امید همه مستضعفان و مسلمانان جهان است، تصریح کرد: همه باید به جهت تقویت این نظام ولایی و ابراز برائت از دشمنان کینه توز اسلام ناب و ابراز وفاداری به نظام اسلامی و ولایت فقیه باشکوه تر از سالیان قبل در راهپیمایی شرکت کنند.

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را نشان دهنده عزت، اقتدار و نماد وحدت و همبستگی ملت دانست و تصریح کرد: زن و مرد، پیر و جوان همه باید با شور و شعور و با خروش همیشگی در راهپیمایی شرکت کنند تا این حضور نمایش قدرت و عظمت اسلام و انقلاب و اعلان انزجار از مستکبران و ایادی انها باشد.

 
سلطانی در پایان گفت: ملت ایران به خوبی می‌داند که دشمنان انقلاب و اسلام، بویژه آمریکای جنایتکار لحظه‌ای از دشمنی خود دست برنداشته‌اند و با سلاح تهدید و تحریم می‌کوشند تا در عزم استوار ملت ایران خلل وارد کنند.ان شاء الله راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر بر این پندارها خط بطلان خواهد کشید.

 

 

انتهای پیام/