برگزاری ۲۱۰۰ ساعت آموزش مهارت های کاربردی زندگی در زرند

حجت‌الاسلام سلطانی در پایان دوره های آموزشی مهارت های کاربردی زندگی که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد بیان داشت: این دوره کارگاه ها شامل مهارت های کاربردی تربیت کودک و دوران عقد بود که با حضو ۷۰۰ نفر به مدت سه روز و با میانگین ساعت آموزشی مفید۳ ساعت،۲۱۰۰ساعت آموزش مهارت های کاربردی زندگی با حضور حجت‌الاسلام محمودی گلپایگانی به پایان رسید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند از برگزاری ۲۱۰۰ساعت کلاس آموزشی کارگاهی با عنوان مهارت های کاربردی تربیت کودک و دوران عقد خبر داد.

 

 

soltani66321213_df3546


به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام اکبر سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در پایان دوره های آموزشی مهارت های کاربردی زندگی که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد بیان داشت: این دوره کارگاه ها شامل مهارت های کاربردی تربیت کودک و دوران عقد بود که با حضو ۷۰۰ نفر به مدت سه روز و با میانگین ساعت آموزشی مفید۳ ساعت،۲۱۰۰ساعت آموزش مهارت های کاربردی زندگی با حضور حجت‌الاسلام محمودی گلپایگانی به پایان رسید.

 
حجت‌الاسلام سلطانی با توجه به نظرسنجی های بعمل آمده از دوره مذکور میزان رضایت را بالای ۸۰درصد عنوان و ابراز داشت: اکثریت افراد شرکت کننده دردوره ها خواستار برگزاری بیشتر و در سطح وسیعتر این نوع دوره ها بودند.

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند با اشاره به اهمیت مهارت های کاربردی زندگی تصریح کرد: پژوهش های متعدد نشان داده اند که خودآگاهی، عزت نفس و اعتماد به نفس شاخص های اساسی توانمندی ها و ضعف های هر انسان است.

 
اکبر سلطانی در ادامه اظهارداشت: این سه ویژگی فرد را قادر می سازد که فرصت های زندگی اش را مغتنم شمرده برای مقابله با خطرات احتمالی آماده بوده،به خانواده و جامعه بیاندیشد و نگران مشکلاتی که در اطرافش وجود دارد باشد و به چاره اندیشی بپردازد.

 
وی در پایان گفت:مهارت های زندگی به‌عنوان واسطه های ارتقای سه ویژگی فوق الذکر در آدمها می توانند فرد و جامعه را در راه رسیدن به اهداف فوق کمک کنند

 

 

انتهای پیام/